در تحلیل قبلی این صنعت محدوده ۱۰۲هزار واحدی را برای شاخص این گروه مقاومت در نظر گرفتیم که شاخص توانست تا محدود ۱۰۹ هزار واحد هم رد کند و مجددا وارد فاز اصلاح کوتاه مدتی خود شد. با برگشت از سطح ۸۳ هزار واحدی، به سمت مقاومت سقف خود در حال حرکت است که می‌توان برای آن دو سناریو مد نظر داشت:

حرکت به سمت سقف قبلی و حوالی ۱۱۰ هزار واحد و سپس اصلاح تا محدوده ی کف کانال و دوباره رشد و شکست سقف و رسیدن به محدوده ۱۳۳ تا ۱۳۶ هزار واحدی.

شکست سقف در همین حرکت اخیر با کمک رشد دلار در بازار ارز، و رسیدن به محدوده مقاومتی ۱۳۳ تا ۱۳۶ هزار واحدی.

فارس: هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس که لیدر اصلی و با ارزش ترین شرکت حال حاضر بازار سرمایه است، رفتاری شبیه به شاخص صنعت خود دارد. به نظر اولین مقاومت برای آن سقف محدوده ی ۳۵۰۰ تومان است. در صورت شکست این سطح اهداف بعدی ۳۷۰۰ و ۴۱۵۰ تومان خواهد بود.

گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان): پس از اصلاح ۴۰ درصدی که از سقف قیمتی تجربه کرد، بار دیگر وارد گام صعودی کوتاه مدت خود شده است. اهداف در کوتاه مدت ۳۲۷۰ و ۳۹۰۰ تومان است و کف مهم حمایتی برای آن ۲۴۵۰ تومان است.

پتروشیمی نوری (نوری): در بین سهم‌های این صنعت، نوری توانسته سقف قبلی خود را پس بگیرد و در تلاش برای رد کردن آن است. با توجه به وضعیت بنیادی مناسب شرکت و شکست سقف تاریخی به نظر هدف سهم در کوتاه مدت ۲۴هزار  و در میان مدت۳۰هزار تومان است. حد ضرر در صورت تثبیت بالای سقف شکسته شده محدوده ۱۹هزار تومان است.