اما اندکی بالاتر با فشار عرضه همراه شده و به سمت کف قبلی که اشاره شد حرکت می‌کند تا هم بخشی دیگر از فشار فروش تخلیه شود و هم به سطح حمایتی فیبوی ۶۱/ ۰ بازگشت بزند. در ادامه اگر قیمت از این محدوده حمایتی برگردد، شانس رسیدن به محدوده ۲۷۰ هزار واحد را دارد. اما اگر نتواند محدوده فعلی را حفظ کند حمایت جدی بعدی در محدوده ۱۳۰ هزار واحد قرار دارد. نکته قابل ملاحظه در مورد شاخص زراعت این است که در نمودار اندیکاتور RSI تا زمانی که خط روند نزولی که با رنگ قرمز رسم شده است، شکسته نشود، نمی‌توان به‌طور جدی از پایان اصلاح صحبت کرد.

کشت و دامداری فکا با نماد زفکا

زفکا از ابتدای تابستان وارد روند نزولی شده و تقریبا بدون واکنش خاصی تا کف کانال صعودی که همزمان خط روند صعودی نیز محسوب می‌شود، اصلاح کرده است و دو هفته پیش در محدوده ۳۷۰۰ تومان با تقاضا همراه شده است. اما بعد از یک روند صعودی کوتاه موفق به شکست خط روند نزولی در نمودار قیمت و RSI نشده است بنابراین دوباره با افت قیمت همراه شده و دوباره به کف کانال صعودی رسیده و انتظار می‌رود دوباره با تقاضا همراه شود. شکست خط روند نزولی ابتدا در نمودار RSI و سپس در نمودار قیمت می‌تواند نوید بخش پایان اصلاح با احتمال بالایی باشد.

شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس با نماد زپارس

قیمت بعد از افت ۵۰ درصدی از اوج قبلی خود در ۱۵ هزار تومان اکنون در محدوده ۷ هزار تومان درگیر حمایت فیبوی ۶۱/ ۰ اصلاح موج پنجم از یک چرخه بزرگ پنج موجی است. در صورت برگشت از این محدوده حمایتی می‌تواند تا محدوده ۱۲ هزار تومان رشد کند و در غیر این صورت اصلاح تا حمایت مهم بعدی در ۶ هزار تومان اجتناب‌ناپذیر است. نکته قابل توجه در اندیکاتور Stoch RSI این است که، خط آبی رنگ در منطقه اشباع خرید خط قرمز رنگ (Signal Line) را قطع کرده است که می‌تواند اصلاح قیمت را در کوتاه‌مدت همچنان تایید کند.

شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان با نماد زگلدشت

نماد زگلدشت نیز مانند بقیه هم گروهی‌های خود از ابتدای تابستان درگیر اصلاح است. حمایت جدی سهم روی فیبوی ۵/ ۰ اصلاح در ۳۲۰۰ تومان قرار دارد. از طرفی دیگر میانگین‌های وزنی ۲۰ و ۴۰ روزه سهم بالای سر قیمت به‌عنوان مقاومت برای سهم عمل می‌کنند. زمانی می‌توان از پایان روند اصلاحی به‌طور جدی صحبت کرد که خط روند نزولی رسم شده در نمودار قیمت و اندیکاتور RSI شکسته شود.