پس از بازگشت به سقف کانال شکسته شده روند صعودی آغاز شد و تا ۲۴ مرداد ۹۹ ادامه داشت و با رسیدن شاخص این صنعت به محدوده مقاومتی ۲۱ هزار و ۳۰۰ واحد و سطح ۲۰۰ درصد فیبوناچی اکسپنشن و خطوط کانال، روند صعودی آن متوقف و وارد اصلاح شد و اولین محدوده حمایتی در این اصلاح بین ۱۴ هزار و ۸۰۰ تا ۱۵ هزار واحد است که سطح ۳۸ درصد فیبوناچی اصلاحی و خطوط کانال است. در حال حاضر شاخص به این محدوده حمایتی واکنش خوبی داده و عدد شاخص ۱۵هزار و ۱۶۹ واحد است پس مادامی که قیمت زیر سطح ۳۸ درصد فیبوناچی نرود این سطح حمایتی معتبر است و هدف اول شاخص در بلند‌مدت رسیدن به سقف تاریخی یعنی محدوده ۲۱ هزار واحد است.

عمران و توسعه فارس با نماد ثفارس

پس از رسیدن قیمت به محدوده مقاومتی ۲۳۰۰ تا ۲۴۰۰ تومان و تشکیل واگرایی در دو قله مجاور به هم، روند صعودی متوقف و قیمت وارد اصلاح شد. در این مسیر اولین ناحیه حمایتی محدوده ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان بود که زیر این محدوده حد ضرر فعال می‌شد و بعد از آن ناحیه حمایتی بعدی محدوده ۸۵۰ تا ۹۵۰ تومان است که انتظار می‌رود قیمت بیشتر از این محدوه افت نکند و در صورت برگشت اولین هدف محدوده ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان است. حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر محدوده ۸۵۰ تا ۹۰۰ تومان است.

سرمایه‌گذاری ساختمان ایران با نماد وساخت

قیمت کاملا در کانال صعودی در حال حرکت است و پس از رسیدن به سقف کانال و محدوده ۷ هزار تومان وارد اصلاح شد و دقیقا تا کف کانال و محدوده حمایتی ۳۳۰۰ تا ۳۸۰۰ تومان ادامه پیدا کرد و قیمت در حال برگشت است و دیدن سقف قبلی در میان‌مدت دور از ذهن نیست. حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر محدوده ۳ هزار تا ۳۲۰۰ تومان است.