رقم یک میلیون و ۶۴ هزار و ۱۲۷ واحد به عنوان کف قبلی، حمایت فعلی گروه است که درصورت از دست رفتن آن ۹۹۹ هزار و ۳۸۱ واحد حمایت بعدی خواهد بود که می‌توان گفت محل تلاقی کف کانال نزولی فرضی با نسبت فیبوناچی ۱۰۰ درصد اکسپنشن قیمتی و ۱۰۰ درصد اکسپنشن زمانی نیز خواهد بود. در صورت برگشت از محدوده فعلی مقاومت‌های پیش رو رقم یک‌میلیون و ۲۵۲ هزار و ۷۷۶ واحد خواهد بود.

فولاد مبارکه اصفهان (با نماد فولاد)

فولاد مبارکه پس از رشد تا محدوده ۲۴۸۰ تومان وارد اصلاح شده و تا محدوده ۱۶۱۰ تومان اصلاح کرده است. نماد این کمپانی بزرگ این روزها بیشتر در حال درجا زدن است تا با پر شدن ظرف زمان،  آماده حرکت رو به بالای خود شود. در حال حاضر محدوده حمایتی فولاد ۱۷۰۰ و ۱۶۰۰ تومان است و محدوده‌های مقاومتی ۱۹۲۰ تومان، ۲۱۶۷ تومان و ۲۲۹۰ تومان خواهد بود.

ملی صنایع مس ایران (با نماد فملی)

نماد فملی نیز مانند نمودار شاخص این گروه در موج C از ساختار زیگزاگی از موج ۴ قرار دارد. قیمت ۲۶۸۰ تومان حمایت فعلی سهم است که درصورت از دست رفتن ۲۵۰۰ تومان منطقه پرپتانسیلی برای برگشت سهم خواهد بود. نقطه‌ای که مانند شاخص این گروه محل تلاقی فیبوی اکسپنشن ۱۰۰ درصد قیمتی و زمانی خواهد بود. در صورت بازگشت قیمت محدوده ۳۰۴۰ تومان و ۳۸۰۰ تومان مقاومت‌های پیش روی سهم است.