بر این اساس  یک روند صعودی جدید روی خط روند صعودی آغاز شد و تا  مرداد ۹۹ ادامه داشت و  با رسیدن شاخص این صنعت به محدوده مقاومتی۸۴ هزار واحد و تشکیل الگوی سقف دو قله ، روند صعودی آن متوقف شد و با شکست خط گردن که در محدوده۷۲ هزار واحد بود وارد اصلاح شد و از طرفی خط روند صعودی شکسته شد و بعد از پولبک به آن روند اصلاحی ادامه پیدا کرد. محدوده حمایتی در این اصلاح بین۴۰ تا  ۴۳ هزار واحد است که انتظار می‌رود مورد حمایت قرار بگیرد و در این محدوده همپوشانی فیبوناچی اصلاحی را داریم. در حالی که در حال حاضر عدد شاخص۵۰‌‌هزار واحد است و در حال حرکت به سمت محدوده حمایتی۴۳هزار واحد است و در صورت بازگشت از این محدوده اولین هدف شاخص لمس کردن خط گردن در محدوده۷۲ هزار واحد در بلند مدت است. در صورت عبور از این محدوده مقاومتی هدف بعدی محدوده سقف تاریخی یعنی ۸۴هزار واحد است .

ویتانا با نماد غویتا

قیمت در یک روند صعودی در حال حرکت بود که پس از رسیدن به محدوده مقاومتی ۷۰۰۰ تا ۷۴۰۰ تومان وارد اصلاح شد و این اصلاح ۳۷ درصدی باعث شد قیمت فعلا تا محدوده ۴۶۰۰ تومان افت داشته باشد. مهم‌ترین سطح حمایتی (سطح۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی) که محدوده ۳۶۰۰ تا ۳۸۰۰ تومان است که انتظار می‌رود مورد حمایت قرار گیرد و در حال حاضر در حال حرکت به سمت این محدوده حمایتی است . حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر محدوده ۳۵۰۰ تومان است.

صنعتی بهشهر با نماد غبشهر

قیمت در یک روند صعودی در حال حرکت بود و پس از رسیدن به محدوده مقاومتی ۳۹۰۰ تومان وارد اصلاح شد و این اصلاح ۴۰ درصدی که هنوز هم ادامه دارد باعث شده است اصلاح قیمت تا محدوده ۲۲۰۰ تومان فعلا ادامه پیدا کند. انتظار می‌رود با رسیدن قیمت به یک محدوده حمایتی حوالی ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان (سطح ۳۸ درصد فیبوناچی اصلاحی ) مورد حمایت قرار بگیرد پس اصلاح می‌تواند تا محدوده ۱۸۰۰ تومان ادامه داشته باشد و در صورت برگشت از این محدوده هدف اول حوالی ۲۵۰۰ تا ۲۶۰۰ تومان است و  حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر محدوده ۱۸۰۰ تومان است.