در صورت عبور از این محدوده ۱۰۶۴۰۰۰ واحد هدف بعدی خواهد بود. اما در صورت اصلاح بیشتر این گروه محدوده ۸۶۲۵۹۲ واحد حمایتی خواهد بود که می‌تواند با لمس آن مجدد به مسیر صعود خود ادامه دهد. در صورت وقوع دور از هیجان این اصلاح می‌توان به رشد مجدد امیدوار بود و باید منتظر ماند که بازار چه نوع رفتار اصلاحی از خود نشان خواهد داد.

فولاد مبارکه اصفهان(با نماد فولاد)

نماد فولاد با مقاومت مهم در محدوده ۱۴۷۰ تومان روبه‌رو است که دیروز به این مقاومت واکنش نشان داد و با صف فروش روبه‌رو شد. با توجه به کندل پرقدرت نزولی روز شنبه امیدواریم که این اصلاح در محدوده ۱۳۰۰ تومان به‌عنوان محدوده حمایتی خاتمه یافته و مانع از ریزش بیشتر شود. در غیر این صورت از دست رفتن کف قبلی به‌عنوان حمایت کوتاه‌مدت بعدی(در محدوده ۱۱۲۵ تومان) امری آسان تلقی خواهد شد.

ملی صنایع مس ایران(با نماد فملی)

این نماد همزمان در یک روز با فولاد مبارکه اصفهان به محدوده مقاومتی خود در قیمت ۲۶۵۰ تومان رسیده و با رشد خوبی که به علت ارائه مستندات افزایش سرمایه داشته، واکنش محدودی به مقاومت خود در روز شنبه داشته است. از همین رو درصورت عبور از این مقاومت هدف بعدی در محدوده ۳۱۴۰ تومان و بعد از آن سقف تاریخی قبلی سهم خواهد بود. در صورت اصلاح بیشتر نیز رقم‌های ۲۲۶۰ و ۲۰۰۰ به ترتیب حمایت‌های بعدی خواهند بود.