این سهم یک میلیارد و ۴۸۶ میلیون برگه سهمی از تاریخ ۱۰ تیر تا ۱۹ مرداد با رشد تقریبا ۱۰۰ درصدی به قیمت ۲۹ هزار تومان رسید اما پس از آن با سرعت زیاد قیمت سهم به ۲۲ هزار تومان رسید و بعد از افزایش سرمایه قیمت این سهم هم اکنون ۷ هزار و ۱۰۰ تومان است. نکته مهمی که در مورد این سهم باید به آن اشاره کرد حجم پایین معاملات آن است که نشان می‌دهد سهم نقدینگی پایینی دارد.

سهام گشان پس از ثبت افزایش سرمایه از ۵۲۱ میلیون و ۵۴۴ هزار سهم به یک میلیارد و ۴۸۶ میلیون سهم از محل سود انباشته و تقدیم سهم جایزه به سهامدارانش پس از بازگشایی دچار افت قیمت و صف‌های فروش شد و حمایت تکنیکی این سهم در محدوده ۶ هزار تومان قرار دارد. دارایی‌های سهام گشان قبل از ورود به تابلوی بازار پایه نارنجی فرابورس توسط کارشناس رسمی کانون کارشناسان دادگستری مورد ارزیابی قرار گرفته و حقوق صاحبان سهم ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد شد. هر سهم پدیده شاندیز بدون تجدید ارزیابی دارایی‌های به‌روز شده هزار و ۱۱۳ تومان ارزش دفتری دارد. با توجه به پیشرفت فیزیکی میزان سرمایه‌گذاری‌ها به ارزش ۷۵۰میلیارد تومان باید دید بازدهی آن در سال‌های آتی به چه میزان خواهد بود. درحال‌حاضر میزان P/ E گشان ۱۸ است درحالی‌که P/ Eصنعت گردشگری ۶۸/ ۱۰ است.

براساس تحلیل‌های تکنیکال مقاومت پیش روی این سهم ۶ هزار و ۲۰۰ و ۶ هزار و ۵ هزار و ۵۰۰تومان است. اما بعضی دیگر از تحلیلگران معتقد‌ند که صف فروش این سهم در قیمت ۷ هزار تومان جمع می‌شود.