حمایت‌های در نظر گرفته شده برای شاخص محدوده کف کانال و در گام بعدی ۱۵۳هزار و ۴۷۰ واحد خواهد بود. مقاومت‌ها نیز محدوده سقف و همچنین ۱۸۶هزار خواهد بود. در حال حاضر با توجه به دو واگرایی پی در پی صورت گرفته در نمودار به‌نظر می‌رسد روزهای انتهایی ریزش را در این گروه خواهیم داشت و فروشنده‌ها خیلی قدرت بالایی برای مانور بیشتر نخواهند داشت، اما برای ورود با ریسک کم باید منتظر صدور تریگر اصلی و ورود خریداران پرقدرت بمانیم.

سرمایه‌گذاری ‌صندوق ‌بازنشستگی‌ (با نماد وصندوق)

وصندوق با اصلاح عمیق صورت گرفته، در قیمت ۱۲۵۰ تومان محدوده حمایت الگوی هارمونیک شارک همراه با محدوده حمایتی سقف کانالی که قبلا از آن خارج شده، داشته است که موجب برگشت سهم از این نقطه شده است. در حال حاضر محدوده ۱۴۲۰ تومان که مقداری با قیمت کنونی سهم فاصله دارد، حمایت مناسبی برای این نماد خواهد بود. در صورت از دست رفتن این حمایت، ۱۲۵۰ تومان حمایت بعدی سهم خواهد بود. مقاومت‌ها نیز در محدوده ۱۷۰۰ تومان و ۲۱۰۰ تومان در گام بعدی خواهد بود.

سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (با نماد وبانک)

نماد وبانک با اصلاح زیگزاگی به محدوده ۸۴۰ تومان به‌عنوان حمایت استاتیک کف قبلی و همچنین حمایت خط روند صعودی همراه با واگرایی مثبت رسیده و در این محدوده بازگشتی انجام داده. در حال حاضر نیز بار دیگر درحال نزدیک شدن به محدوده خط روند صعودی است. در صورت از دست رفتن خط روند صعودی ۸۵۰ تومان حمایت بعدی نماد است و مقاومت‌ها نیز در محدوده ۱۳۰۰ و ۱۶۰۰ تومان خواهند بود.