در صورت تکمیل این الگو می‌توانیم شاهد رشد تا محدوده ۴۴ هزار واحد باشیم. حتما قبل از ورود به این گروه سهام‌  شاخص محور را هم جداگانه بررسی کنید. حمایت معتبر شاخص محدوده ۳۴ هزار واحد و اگر از دست برود محدوده ۲۹ هزار واحد است. در این گروه سهام ارزنده‌ای هستند که با شاخص کل بازار حرکت می‌کنند. حتما در این گونه سهم‌ها بررسی شاخص را هم مدنظر داشته باشید. اما در تایم هفتگی شاخص این گروه در ناحیه فیبو ۳۸ یک پین بار که خود می‌تواند یک سیگنال ورود باشد، تشکیل شده است. درصورتی که کندل نزولی در کنار این کندل ظاهر شود می‌توان امیدوار به رشد در این گروه بود. در آخر با بررسی حجم نقدینگی این گروه در چند روز گذشته حجم پول خوبی وارد این گروه شده و نشان از اقبال بزرگان بازار به این گروه دارد. گروهی که به لحاظ بنیادی هم در روزهای خوبی به سر می‌برد. برای ورود به این گروه حتما سهام‌  این گروه را جداگانه بررسی کنید.

کاما

پس از ثبت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی، نماد با گپ مثبت بازگشایی شد و یک گپ شکست در محدوده ۱۹۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان ایجاد کرد. در همان محدوده حجم بسیار خوبی خورده و ۵۰ درصد گپی را که زده اصلاح کرده است. با توجه به شرایط ایجاد شده احتمال رشد تا سقف قبلی زیاد است.

تاصیکو

روند کلی نماد صعودی است و در محدوده حمایتی ۱۱۵۰ تومان قرار  دارد. با توجه به شرایط کنونی احتمال رشد تا سقف قبلی زیاد است.

ومعادن

روند کلی نماد صعودی است و در محدوده حمایتی ۱۳۵۰ تومان قرار دارد. با توجه به صعودی بودن نماد و حمایت خوب احتمال رشد تا محدوده ۲هزار تومان زیاد است.