با رسیدن شاخص این صنعت به محدوده مقاومتی ۴۸هزار واحد و برخورد به خط میانی کانال بسط یافته، روند صعودی آن متوقف شد و درحال پولبک به سقف کانال شکسته شده  که وارد اصلاح شد.  اولین محدوده حمایتی در این اصلاح بین ۲۸هزار تا ۲۹هزار واحد است که مورد حمایت قرار گرفت. در این محدوده همپوشانی فیبوناچی اصلاحی را داریم و با شکست خط روند نزولی عملا اصلاح به پایان رسیده. در حال حاضر عدد شاخص ۳۲هزارو ۸۴۳ واحد است و در محدوده مقاومتی ۳۳هزار و۴۰۰ واحد است و در صورت عبور از این محدوده اولین هدف شاخص  محدوده ۳۶هزار واحد خواهد بود.  در صورت عبور از این محدوده مقاومتی هدف بعدی محدوده سقف تاریخی یعنی ۳۸هزار واحد است.

سرمایه‌گذاری ملی ایران با نماد ونیکی

قیمت در یک روند صعودی در حال حرکت بود که پس از رسیدن به محدوده مقاومتی ۲هزار تومان  وارد اصلاح شد.  این اصلاح ۴۰ درصدی باعث شد قیمت تا محدوده۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان ادامه پیدا کند.  با رسیدن قیمت به یک محدوده حمایتی (سطح۳۸ درصد فیبوناچی اصلاحی) و واگرایی مثبت مورد حمایت قرار گرفت و با تشکیل الگوی دو دره و شکست خط گردن در محدوده ۱۵۰۰ تومان عملا پایان اصلاح را داشتیم و سیگنال خرید صادر شد. با توجه به برگشت قیمت اولین هدف سقف قبلی محدوده ۲هزار تومان است که به آن برخورد کرد و به تازگی از سقف تاریخی هم عبور کرد.  هدف بعدی محدوده ۲۲۰۰ تا ۲۴۰۰ تومان است و حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر محدوده ۱۹۵۰تومان است.

سرمایه‌گذاری خوارزمی با نماد وخارزم

قیمت در یک روند صعودی در حال حرکت بود که پس از رسیدن به محدوده مقاومتی ۲هزار تا ۲۱۰۰ تومان تومان وارد اصلاح شد و این اصلاح ۶۰ درصدی باعث شد قیمت تا محدوده۷۰۰ تومان اصلاح آن ادامه پیدا کند.  با رسیدن قیمت به یک محدوده حمایتی (خط روند سقف کانال و سطح۳۸ درصد فیبوناچی اصلاحی) مورد حمایت قرار گرفت و با توجه به برگشت قیمت اولین هدف سقف قبلی محدوده ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان است که به آن برخورد کرد. در صورت عبور قیمت از این  محدوده مقاومتی  هدف بعدی محدوده ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان است. همچنین  حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر محدوده ۹۸۰  تومان است.

چشم‌انداز صنعت استخراج کانه‌های فلزی

شاخص گروه استخراج کانه‌های فلزی همانطور که در بالا می‌بینید پس از رسیدن به سقف کانال صعودی در آذر سال ۹۲ دچار افت ۶۰درصدی شد و پس از رسیدن به کف کانال صعودی در بهمن سال ۹۴ واکنش مثبتی نشان داد و یک روند قدرتمند صعودی بلند مدتی را از انتهای سال ۹۴ آغاز کرد و در اوایل سال ۹۹ در محدوده شاخص ۱۵۵هزار تا ۱۷۵هزار واحد توانست سقف کانال صعودی را شکسته و به روند صعودی خود ادامه دهد. با توجه به وضعیت بنیادی این گروه و تحلیل تکنیکال هدف بلند مدت بعدی شاخص این صنعت سقف کانال بسط یافته در محدوده ۹۵۰هزار تا ۱۱۰۰هزار واحد است که این صنعت از همین محدوده می‌تواند رشدی ۲ برابری را داشته باشد.