این ناحیه با دو نسبت فیبوناچی به‌دست آمده که با محدوده کف کانال بلندمدت چند لایه آن نیز همپوشانی دارد و آن را می‌توان به‌عنوان یکی دیگر از گواه‌های معاملاتی بازگشت در نظر گرفت. بررسی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه نیز نشان می‌دهد فاصله چندانی بین کندل‌ها و این میانگین وجود ندارد و با اطمینان خاطر بیشتری می‌توان در مورد سناریوی بازگشتی صحبت کرد. ضمن اینکه از مرداد ۹۷ قیمت به زیر میانگین متحرک نیامده است. اما ارقامی که می‌توان به‌عنوان اهداف کوتاه‌مدتی برای رشد در نظر گرفت در گام اول محدوده ۹۳۵۶ واحد و در گام بعدی ۱۰۲۶۸ واحد خواهند بود. در صورت ادامه اصلاح که درحال‌حاضر به‌عنوان احتمال بعید در نظر گرفته می‌شود، ۶۶۲۹ واحد می‌تواند نقش حمایت داشته و در صورت وقوع این موضوع اهداف پایین‌تری نیز در انتظار شاخص گروه بانکی خواهد بود.

بانک صادرات(با نماد وبصادر):  بررسی زمانی اصلاح صورت گرفته در این نماد این موضوع رانشان می‌دهد که محدوده تاریخی ۹ تا ۱۲ ژانویه، منطقه زمانی پرپتانسیلی برای بازگشت این سهم خواهد بود. ضمن اینکه درفاز مینوری در محدوده ۲۶۰ تا ۲۷۰ تومان، الگوی هارمونیک شارک نیز درحال شکل‌گیری است. درصورت رشد قیمت از این محدوده ۳۶۰ و ۴۲۰ تومان اهداف کوتاه مدتی خواهند بود. این‌گونه به‌نظر می‌رسد که بررسی کوتاه صورت گرفته برای این نماد بسیار مهم و محتمل خواهد بود زیرا در صورت از دست رفتن این منطقه حمایتی، ۲۰۰ تومان برای بانک صادرات دور از ذهن نخواهد بود.

بانک تجارت(با نماد وتجارت): بانک تجارت نیز در محدوده قیمتی ۲۷۶ تا ۲۸۴ تومان پتانسیل شکل‌گیری یک الگوی هارمونیک شارک را داراست. گرچه این الگو هارمونی ایده‌آل لازم را ندارد ولی می‌تواند به‌عنوان محدوده حمایتی در نظر گرفته شود. به‌نظر می‌رسد بانک تجارت حداقل در کوتاه‌مدت واکنش مناسبی به این محدوده خواهد داشت. در صورت رشد، ۳۸۰ و ۴۴۰ تومان اهداف و در صورت اصلاح بیشتر ۲۳۰ تومان به‌عنوان حمایت بعدی خواهد بود.