همچنین به واسطه سرمایه‌گذاری‌هایی که در این گروه اتفاق افتاده است بازدهی‌های متفاوتی از سهم‌های این گروه می‌توانیم ببینیم. در بررسی روند روزانه شاخص این گروه بعد از یک رشد شارپ شاهد ریزش و تشکیل روند نزولی این شاخص هستیم. در حال حاضر سرعت نزول این گروه کم شده و در محدوده فیبو ۵۰ قرار دارد. در این ناحیه باید توقع برگشت شاخص را با توجه به روند سهم‌های این گروه داشته باشیم. البته با برگشت شاخص این گروه مقاومت‌های زیادی برای رشد و برای رسیدن به سقف خواهد داشت. اما در تایم فریم هفتگی در حال تشکیل الگوی کف دوقلو است. البته اگر در محدوده ۲۹۸ هزار تا برگردد این الگو تشکیل خواهد شد و می‌توانیم توقع یک رشد خوب تا سقف را داشته باشیم. اما در روند ماهانه شاخص این گروه اگر در محدوده ذکرشده برگردد الگو تیک زده می‌شود که حتی از سقف هم بالاتر خواهد رفت. با بررسی جمیع جهات در تایم فریم‌های مختلف به این نتیجه می‌رسیم که روند این گروه همچنان نزولی است اما در سطوح خوبی برای برگشت قرار دارد و سهام‌ این گروه هم در جایگاه بنیادی خوبی قرار دارد و می‌تواند برای سرمایه‌گذاری میان‌مدت جایگاه مناسبی برای افراد داشته باشد.

ومهان: بعد از یک رشد شارپ وارد روند نزولی شد و اصلاح خوبی را انجام داد. در حال حاضر باتوجه به جو گروه برگشت خوبی زده و به لحاظ بنیادی هم قابل اتکا است و درحال تشکیل الگوی مناسبی برای رشد این سهم است.

وخارزم: بعد از یک رشد شارپ و یک روند نزولی در حال خنثی به اصلاح رنج زدن در محدوده حمایتی است. مقاومت پیش رو سهم 1200 تومان و هدف میان‌مدت این سهم 2هزار تومان است.

وسپه : در حال حاضر سهم به جهت مجمع افزایش سرمایه بسته شده است. این امکان وجود دارد که با توجه به وضعیت بنیادی مناسب، همچنین سرمایه‌گذاری‌های این شرکت، خرید سهم آن مناسب ارزیابی می‌شود.