در حال حاضر شاخص توانایی عبور از خط روند نزولی در محدوده ۶۵ تا ۶۶هزار واحد را دارد. با رسیدن به مقاومت محدوده ۷۰ تا ۷۲هزار واحد، روند رشد متوقف شد و به‌نظر می‌رسد شاخص این صنعت کماکان بین دو محدوده ۶۰ تا ۷۰هزار واحد نوسان کند و مادامی که بالای ۷۰هزار واحد تثبیت نشود روند صعودی جدید شکل نخواهد گرفت. با توجه به شرکت‌های زیرمجموعه به‌نظر می‌رسد شاخص از این عدد عبور کند و در صورت عبور هدف بعدی شاخص محدوده ۸۰ تا ۸۱هزار واحد است و از طرف دیگر برای اینکه روند صعودی تداوم داشته باشد، شاخص نباید به زیر محدوده ۵۰ تا ۵۱هزار واحد افت کند.

۱. خدمات انفورماتیک با نماد مفاخر

قیمت دو بار در عبور از سقف ۵۴۰۰ تومان ناکام شد و این سقف تاریخی به مقاومت مهمی برای سهم تبدیل شده است. مادامی که این سقف شکسته نشود روند صعودی آغاز نشده و سیگنال خریدی صادر نمی‌شود و قیمت در محدوده ۳۴۰۰ تا ۵۴۰۰ تومان درحال نوسان است. در حال حاضر قیمت نزدیک به سقف تاریخی است و سهامداران این شرکت رایانه‌ای می‌توانند این سهم را با حد ضرر ۳۴۰۰ تومان نگهداری کنند.

۲. ایران ارقام با نماد مرقام

قیمت پس از رسیدن به ۶۹۰۰ تومان وارد اصلاح شد و این روند به میزان ۷۴ درصد ادامه داشت تا مورد حمایت سطح ۶/ ۷۸ درصد فیبوناچی قرار گرفت و در حال حاضر قیمت برای برگشت نباید زیر ۱۸۰۰ تومان برود. روند سهمی، نزولی و توصیه به خرید نمی‌شود و سهامداران این شرکت رایانه‌ای می‌توانند با حد ضرر ۱۸۰۰تومان آن را نگهداری کنند.