ثزاگراس

روند کلی نماد صعودی است و در ادامه روند پس از تکمیل الگوی Inside Bar و تثبیت بالای سقف تاریخی احتمال رشد تا محدوده ۸ هزار تومان دور از ذهن نیست البته در صورت پولبک به نقطه شکست و تشکیل یک سیگنال در همان محدوده می‌تواند گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

ثفارس

این نماد یک رشد شارپی ازمحدوده ۲۵۰ تومان تا ۲ هزار و ۵۰۰ داشته و پس از آن شروع به ریزش تا محدوده ۶۰۰ تومان کرده است و در همان محدوده در تایم فریم ماهانه یک Pin Bar شکل گرفت و نماد شروع به رشد کرده است. اگر این نماد بتواند بالای محدوده هزار و ۴۰۰ تومان تثبیت شود تغییر روند در این نماد اتفاق افتاده و می‌تواند در صورت شکل گرفتن سیگنال گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد و در صورت تثبیت زیر هزار تومان احتمال اصلاح تا محدوده حمایتی ۶۰۰ تومان دور از ذهن نیست.

وآذر

این نماد پس از رشد از محدوده ۱۰ هزار تومان تا محدوده ۱۸ هزار تومان شروع به اصلاح کرده و تا ۵۰ درصد فیبوی خود رسیده است. در حال حاضر روند میان مدت نماد نزولی است و در محدوده حمایتی ۹ هزار و ۷۰۰ تومان قرار دارد. در صورتی که این محدوده حمایتی که از دست بدهد احتمال ریزش تا محدوده ۶ هزار و ۶۰۰ تومان دور از ذهن نیست و در صورت تثبیت بالای محدوده ۱۴ هزار تومان روند نزولی تبدیل به روند صعودی می‌شود و گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری با دید بلند‌مدت است. این شرکت از لحاظ بنیادی شرایط بسیار خوبی دارد.