در مرحله اول اگر بتواند محدوده ۱۵۸هزار واحد را به سمت بالا بشکند و در ادامه اگر بالای ۱۸۸هزار واحد خود را تثبیت کند می‌توان روی صعودی شدن این گروه حساب باز کرد، اما همچنان میل به نزول بی‌تردید بیشتر از صعود است و همچنان فروشنده‌ها پیروز میدان هستند.  در تایم فریم هفتگی هم یک پین بار در محدوده ۱۳۱هزار واحدی داریم که می‌تواند برای حمایت محدوده قابل اتکایی در شرایط فعلی باشد.  با توجه به این نکته که لیدر این گروه نماد شستا است بیشترین تاثیر را بر جو گروه می‌گذارد و در مقابل وضعیت نزولی کل بازار که به‌صورت مستقیم روی مجموع دارایی‌های شستا تاثیرگذار خواهد بود. با شرایط حال بازار، گروه‌های با پتانسیل بیشتری در مارکت وجود دارد که با بررسی بنیادی و تکنیکال با دید میان‌مدت از ارزشمندی بیشتری برخوردار هستند.

شستا

از نظر بنیادی این سهم در حال حاضر در محدوده قیمتی ۲۱هزار ریال در حال معامله است که ارزش دارایی شرکت هم گویای همین قیمت‌ها است و با دید کوتاه‌مدت از نظر بنیادی در بازار حرفی برای گفتن ندارد و البته که پتانسیل‌های این شرکت را نادیده نمی‌گیریم. از نظر تکنیکال در روند نزولی قدرتمندی قرار دارد که محدوده حمایتی این نماد ۱۶هزار و ۵۰۰ ریال الی ۱۹هزار ریال است و طبق قانون اول معاملات از نظر تکنیکی در روند‌های نزولی خرید معقول نیست و پیشنهاد می‌کنیم در مارکت روی سهم‌هایی که همچنان روند صعودی دارند تمرکز کنید. اما اگر در برنامه خود خرید این نماد را در سر دارید در محدوده حمایتی خرید یک پله با دید نوسانی ریسک خیلی بالایی ندارد.

وصندوق

این نماد هم مانند بسیاری از نمادهای بازار در روند نزولی قرار دارند و در چارت در تایم‌فریم هفتگی در حال رسیدن به محدوده حمایتی ۱۳هزار ریال است، توصیه به خرید نداریم اما برای سهامداران توصیه می‌شود در محدوده حمایتی فروشنده نباشید.