از دیدگاه ایچیموکو در تایم‌فریم هفتگی قیمت به کومو و همزمان به منطقه پرایس یا کف قبلی رسیده که می‌تواند باعث برگشت قیمت به سمت بالا شود و ضمنا از دیدگاه ایچیموکو در تایم فریم روزانه شاخص زیر کومو برمودا است که معمولا باعث کشیده شدن قیمت به سمت بالا می‌شود. با شکست ۳۰۵۵۱ به سمت بالا، اولین هدف شاخص ۳۱۴۶۹ خواهد بود.

وصنعت: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با نماد وصنعت پس از کف‌سازی مناسب در محدوده ۶۰۰ تومان و با شکستن خط روند نزولی در محدوده ۷۰۸ تومان و تثبیت بالای محدوده مقاومتی از روند نزولی خود که از ۱۴ تیرماه سال جاری تا ۲۱ بهمن شروع و خاتمه یافته است و در معامله در رنج قیمتی ۷۵۵-۷۲۶ تومان است. اهداف میان‌مدت سهم ۱۲۰۰، ۱۰۶۵ و ۹۰۰ تومان خواهد بود.

وسپهر: شرکت سرمایه‌گذاری سپهر صادرات با نماد وسپهر در ۲ مهر در محدوده قیمتی ۱۰۱۰-۹۵۰ تومان و حجم معاملاتی ۵۰۴ میلیارد عرضه اولیه شد. با توجه به سابقه کم نموداری در این نماد تحلیل تکنیکال معتبری نمی‌توان از آن ارائه کرد، ولی با توجه به اردرهای حمایتی موجود در این سهم در این محدوده با حجم‌های بالای ۱۰۰ میلیون خرید در این محدوده بسیار کم ریسک است.