البته ۵۳هزار واحد حمایت ضعیفی است. به هر حال پس از آن می‌توانیم شاهد یک موج صعودی در صورت شکست خط روند نزولی مشخص شده باشیم. این موج نیز موقت خواهد بود و تا زمانی‌که نتواند بالای مووینگ خود که ۵۹هزار واحد است، تثبیت شود انتظار آغاز موج صعودی میان‌مدت نمی‌رود و صرفا نوسان خواهد بود و سناریوی بدبینانه نیز این است که حمایت ۴۹هزار واحد به سمت پایین شکسته شود که در این‌صورت با موج جدیدی از نزول مواجه می‌شویم که در صورت بروز این شرایط باید موقتا خارج شد تا به تثبیت برسد.

غپاک: در پی ریزشی که سهم داشت مجددا با رسیدن به میدلاین کانال خود با تقاضا مواجه شده و برخلاف بازار منفی، سهم مثبت و صعودی بوده است. با توجه به کف دوقلو در میدلاین کانال انتظاری که می‌رود این است که سهم بتواند تا ۲۷۵۰ تومان صعود داشته باشد و احتمالا در آن ناحیه با فشار فروش مواجه خواهد شد. سقف قبلی این سهم در قیمت ۳۱۵۰ تومان است که اگر بتواند آن را رو به بالا بشکند اهداف بالاتری برای این سهم انتظار می‌رود اما با شرایط فعلی بازار و شاخص غذایی این موضوع در کوتاه‌مدت بعید به‌نظر می‌رسد.

غبشهر: در تایم هفتگی به‌صورت بسیار دقیق در کانال‌های قیمتی خود حرکت کرده است و به کف‌ها و سقف‌های مشخص‌شده بر اساس کانال واکنش بسیار خوبی داشته که تایید‌کننده این موضوع است که کانال‌های قیمتی دارای اعتبار قوی هستند. سهم با برخورد به سقف کانال در ۳۹۰۰ تومان وارد اصلاح شد و هم‌اکنون نیز با شکست کف حمایتی کوتاه‌‌مدت خود در ناحیه‌۲هزارتومان این سیگنال را به تحلیلگر می‌دهد که میل به نزول بیشتر و رسیدن به کف کانال که در محدوده ۱۳۰۰ تومان است دارد. از طرفی اندیکاتور RSI نیز نشان داده است که هربار با رسیدن به ناحیه ۲۷ الی ۲۹ خود سهم با حمایت مواجه شده و روند صعودی شده که هم‌اکنون RSI برای این سهم ۷/ ۳۷ است و ریزش پیش‌رو می‌تواند آن‌را به ناحیه اعلام‌شده برساند.