در حال حاضر محدوده 866000 واحد به‌عنوان حمایت اول که بسیار شکننده است، در نظر گرفته می‌شود. در صورت شکست، محدوده کف خط حمایتی سبزرنگ می‌تواند از اصلاح بیشتر آن جلوگیری کند. این نکته حائز اهمیت است که مشاهده علایم برگشتی  روی سطوح حمایتی بسیار مهم بوده و می‌تواند خریداران جدید را وارد بازار کرده و زمینه برگشت را مهیا کند.

فولاد مبارکه اصفهان

نماد «فولاد» با توجه به شکل‌گیری الگوی هارمونیک بت نزولی در سقف محدوده تراکمی اصلاحی و همچنین پرشدن ظرف زمانی حرکت اصلاحی صعودی، از حوالی 1440 تومان شروع به ریزش کرد. در حال حاضر حمایت مهم 1150 تومان و حمایت 1050 و 940 تومان پیش روی سهم خواهد بود. بدیهی است فعالان نقد بازارسرمایه به‌دنبال خرید هر چه ارزان‌تر این سهم ارزشمند خواهند بود. رصد معاملات این سهم و تحرکات هوشمند بازار می‌تواند زمینه برگشت این نماد شاخص ساز را فراهم کند.

ملی صنایع مس ایران

به جهت شباهت زیاد حرکات قیمت در نمودار به یکدیگر، «فملی» نیز با شکل‌گیری واگرایی منفی در ساختار اصلاح زیگزاگی و روی مقاومت فیبوناچی اصلاحی 8/ 61 درصد، وارد ریزش مجدد شده  و محدوده حمایتی آن حوالی 1150 تومان در صورتی که از دست برود می‌تواند تا 940 تومان (کفی که قبلا ساخته و محدوده بسیار پرقدرتی است)، ریزش کند.