علاوه بر اینکه شاخص این صنعت در پایین پنج میانگین متحرک مهم در حال حرکت است که خود نشانه نزولی است، میانگین متحرک 50 روزه نیز تمامی سطوح مهم را به سمت پایین قطع کرده است که می‌تواند نشانه ادامه روند نزولی باشد. میانگین متحرک‌های 50، 90، 120، 150 و 200 روزه، هر کدام به نوبه خود سطح مقاومت قدرتمندی هستند که در صورت حرکت‌های افزایشی می‌توانند مانع تشکیل روند صعودی باشند.

میانگین‌های متحرک در دوره‌های زمانی متفاوت، یک ابزار تعقیب‌کننده محسوب می‌شوند، چون این اندیکاتور دنباله‌رو‌ اطلاعات است. بنابراین باید این موضوع را همیشه در ذهن داشت که به هیچ عنوان نمی‌توان از میانگین‌های متحرک برای پیش‌بینی آینده بازار استفاده کرد. بیشترین کاربرد میانگین‌های متحرک استفاده از آنها به عنوان سطوح حمایتی و مقاومتی است.

شاخص صنعت حمل و نقل در پایین ابر ایچیموکو در حال حرکت است که نشان‌دهنده نزولی بودن روند فعلی است، اما روند آینده نیز با توجه به شیب نزولی سنکوی A و سنکوی B نزولی ارزیابی می‌‌شود. دو نوسان‌نمای سنکو A و سنکوی B بدنه اصلی ابر ایچیموکو را می‌سازند که اطلاعات خوبی به تحلیلگران می‌دهند.

ابر ایچیموکو مجموعه‌ای از شاخص‌های تکنیکال است که سطوح حمایت و مقاومت و همچنین حرکت و جهت‌گیری بازار را نشان می‌دهد. ابزار ایچیموکو این کار را با گرفتن چندین میانگین و رسم آنها روی نمودار انجام می‌دهد. همچنین از این ارقام برای محاسبه «ابری» استفاده می‌کند که سعی در پیش‌بینی محل حمایت یا مقاومت در آینده دارد. اگرچه این ابزار در نگاه اول پیچیده به نظر می‌رسد، اما افرادی که با چگونگی خواندن نمودار آشنا هستند، معمولا‌ می‌توانند با استفاده از آن، تحلیل‌های خوبی از آینده بازار داشته باشند‌. ابر قسمت اصلی شاخص است. وقتی قیمت زیر ابر است روند نزولی است. وقتی قیمت بالاتر از ابر باشد، روند صعودی است و هنگامی که قیمت درون ابر قرار دارد بازار در حالت بی‌تصمیمی قرار دارد.

روند نزولی در کوتاه‌مدت با شکسته شدن سطح قیمتی 28 هزار واحد، احتمالا‌ با هیجان بیشتری ادامه پیدا کند. هدف اول از سناریوی کاهشی محدوده 22 هزار واحد است که سطح حمایتی 25 هزار و 400 واحد می‌تواند مانع رسیدن شاخص به آن شود. در مرحله دوم ریزش قیمت‌ها، شاخص با ادامه فروش‌های هیجانی از محدوده 18 هزار و 500 واحد عبور کرده و به منطقه 17 هزار و 250 واحد نزدیک می‌شود. محدوده خط روند نزولی میان‌مدت شکسته شده ممکن است به عنوان حمایت در فاز نقش بازی کند. مناطق حمایتی، سطوحی از قیمت هستند که در آن احتمالا تقاضا کنندگان سهام زیاد می‌شوند و ممکن است نقطه پایان روند نزولی یا کاهش قیمت‌ها باشند.

در صورتی که شاخص به هر دلیلی از جمله واکنش به سطوح حمایتی یا واکنش به محدوده‌ای که بعد از چند روز متوالی کاهش قیمت در آن قرار می‌گیریم و به آن منطقه اشباع فروش می‌گوییم، حرکتی افزایشی از خود نشان داد در مرحله اول با شکستن سطح مقاومتی 28 هزار واحد و همچنین عبور از خط روند نزولی کوتاه‌مدت به دنبال هدف 31 هزار و 500 واحد است. اگر فاز اول افزایش قیمت‌ها تکمیل شود، پرده دوم از سناریوی افزایشی با مجموعه متراکمی از میانگین‌های متحرک مهم روبه‌رو است که شکستن آنها به سمت بالا احتیاج به قدرت پول بسیار زیادی دارد و البته تا امروز این مساله در بازار دیده نمی‌شود. به هر ترتیب هدف مرحله دوم از سناریوی افزایشی محدوده 45 هزار و 500 واحد است. محدوده‌های مقاومتی، سطوحی از قیمت هستند که در آن احتمالا عرضه‌کنندگان سهام زیاد می‌شوند و ممکن است نقطه پایان روند صعودی یا افزایش قیمت‌ها باشند.