به گزارش ایسنا، علی کریمی که به عنوان سرمربی تمرین روز شنبه تیم نفت تهران را هدایت می‌کرد، در حاشیه این تمرین گفت: من هم دیشب شنیدم که درخشان سرمربی شده ولی ما با باشگاه قرارداد داریم و حرفه‌یی این بود که امروز در تمرین حاضر شویم. الان هم تمرین می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

او درباره پیامک استعفایی که به جهانیان فرستاده بود، بیان کرد: من که نگفته‌ام چنین پیامکی نداده‌ام. حرف این بود که قبل از این پیامک، پیامک‌های دیگری هم بود که در آن‌ها نوشته بودم که کم و کسری‌هایی وجود دارد و شرایط برای ادامه کار مهیا نیست. این پیامک‌ها هم قبل از بازی با سپاهان بود. البته جهانیان مالک باشگاه است و می‌تواند هرکاری بکند ولی هرچیزی قواعد خودش را دارد. نمی‌دانم مشاوران او چه کسانی هستند ولی امیدوارم این مشاوران به نفع او عمل کنند.

سرمربی نفت تهران در واکنش به این سوال که جهانیان گفته شرایط باشگاه را بهتر کرده و بدهی‌های مالیاتی را پرداخت کرده است، اظهار کرد: درباره مالیات چیزی نمی‌دانم چون در حیطه کار من نیست ولی این‌گونه هم نیست که شرایط معمولی حاکم باشد. الان ما چند مدل توپ در محل تمرین داریم. این درحالی است که داشتن توپ یک امر خیلی معمول برای تیم فوتبال است. آخرین بار که جهانیان را دیدیم، در هتل و قبل از بازی با سپاهان بود. اگر او به این شرایط می‌گوید امکانات، پس ما جایی امکانات ندیده‌ایم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.