به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار ، تعداد زیادی از گروه‌های تروریستی در منطقه درعا و القنیطره واقع در جنوب سوریه به صورت علنی از سوی رژیم صهیونیستی حمایت مالی و تسلیحاتی می‌شوند.

در ادامه این مقاله آمده است: اخیرا ۵ گروه مسلح از رژیم صهیونیستی خواستند تا برای آنها مقرری ماهانه تعیین کرده و در مقابل، آنها دستورات مستقیم تل‌آویو در مناطق نزدیک به بلندی‌های اشغالی جولان سوریه را انجام می‌دهند. رژیم صهیونیستی طی چند ماه گذشته یک گروه موسوم به " سوارکاران جولان" را به صورت مستقیم در منطقه جباثا الخشب ایجاد کرد.

رژیم صهیونیستی به روابط خود با گروه‌های تروریستی در سوریه اذعان دارد. منابع داخلی عنوان داشتند که به اصطلاح "ائتلاف جنوب" و گروه موسوم به "احرار نوی" توسط سیستم اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اداره می‌شوند و این گروه‌ها به صورت علنی مقرری خود را به همراه حمایت نظامی و تسلیحاتی از این رژیم دریافت می‌کنند. به طوری که مشخص شده رژیم صهیونیستی مکانهایی را برای این مزدوران مسلح در مناطق نزدیک به بلندی‌های اشغالی جولان ایجاد می‌کند.

سطح همکاری‌ها میان گروه‌های تروریستی و رژیم صهیونیستی کاملا آشکار است به طوری که این تروریست‌ها در بیمارستان‌های اراضی اشغالی درمان می‌شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.