به گزارش تسنیم ، همزمان با عاشورای حسینی و حضور هیئات مذهبی و دسته‌های عزاداری در سطح معابر و خیابان‌های خراسان شمالی، محدودیت‌های ترافیکی در شهرهای استان اعلام شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی از محدودیت های ترافیکی و توقفی محورهای شهری استان در روز عاشورای حسینی خبرداد و اظهار داشت: در شهرستان بجنورد  از ساعت 6:30 تا پایان مراسم از تقاطع 17 شهریور تا میدان دفاع مقدس و هم‌چنین از تقاطع خیابان مدرس تامیدان دفاع مقدس و از طرف تقاطع باغ عزیز به میدان دفاع مقدس، تمام مسیرها و کوچه‌های منتهی به این مسیر تا پایان مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) محدودیت ترافیکی و توقفی اعمال می‌شود.

سرهنگ رحمان اسپیدکار افزود: در شهرستان شیروان از ساعت 7 صبح  تاپایان مراسم عاشورا، خیابان امام خمینی و خیابان امام رضا و حد فاصل میدان شهدا تا تقاطع قائم ، خیابان سعدی خیابان کاشانی حدفاصل گلستان و جنت و شب نیز بمناسبت شام غریبان، در مسیرهای مذکور از ساعت 6 شب تا10 شب محدودیت ترافیکی و توقف اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرستان اسفراین از ساعت 8صبح تا پایان مراسم عزاداری، از تقاطع خردمندی بسمت میدان امام  و خیابان طالقانی به سمت میدان امام  و از خیابان  مطهری، تقاطع سید جمال به سمت تقاطع 22 بهمن و از خیابان اسفراینی از دور برگردان به سمت تقاطع 22 بهمن، محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود و در شب شام غریبان نیز ازساعت 7 شب تا پایان مراسم در خیابان‌ها و مسیرهای قید شده محدودیت ترافیکی و توقف اعمال می‌شود. 

رئیس پلیس راهور استان در تشریح مدودیت ترافیکی شهرستان جاجرم اظهار داشت: از ساعت 7 صبح تا پایان مراسم عاشورا، خیابان‌های منتهی به مصلی  و میدان امام خمینی  و خیابان رجایی  و خیابان 15 خرداد جنوبی دارای محدودیت ترافیکی و توقف است.

وی افزود: در شهرستان فاروج نیر از ساعت 8صبح تا پایان مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)،  خیابان طالقانی و خیابان موفق و خیابان عطاران و کوچه‌های منتهی به این مسیرها دارای محدودیت ترافیکی هستند.

اسپیدکار گفت: در شهرستان مانه و سملقان از ساعت 6 صبح تا پایان مراسم عزاداری،  خیابان بهشتی تا میدان امام خمینی  و از میدان امام خمینی تا میدان حر  و مسیر‌ها وکوچه‌های منتهی به این مسیر‌ها محدودیت ترافیکی و توقف اعمال می‌گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم شهروندان و رانندگان با ماموران انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند و شاهد مراسمات عزاداری منظمی در سطح استان باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.