به گزارش فارس علی‌رضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران ، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای کندوان، سمنان ـ مازندران و محدوده سرخ‌کلای محور سوادکوه به صورت پرحجم و روان است.

 

وی با اشاره به ترافیک یک کیلومتری در محدوده شنگل‌ده محور هراز، افزود: محدوده مرزن‌آباد محور کندوان نیز شاهد ترافیک نیمه سنگینی هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران  با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز یک‌شنبه از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول  با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت15 روز یک‌شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی ادامه داد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز یک‌شنبه از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز یک‌شنبه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز یک‌شنبه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

وی با تأکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله طولی رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.