به گزارش میزان، حسین محب اهری بازیگر سینما و تلوزیون در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: در حال حاضر در منزل هستم اما از شنبه به بیمارستان می روم و به مدت ۴ ماه در بیمارستان بستری بوده و سه ماه آن را در موقعیت ایزوله به سر خواهم برد.

وی ادامه داد: این روزها برای عفونتی که در بدنم جریان دارد و جلوگیری از آن آنتی بیوتیک های قوی مصرف می کنم و این داروها من را بسیار ضعیف کرده است و توانم را از دست داده ام.

این بازیگر تلویزیون تصریح کرد: چندی پیش مصاحبه ای انجام دادم و در آن به هزینه های بسیار بالای بیمارستان و درمانم اشاره کردم که در پی آن مصاحبه، فرد خیری با من تماس گرفت و خواست تا من را در این راستا حمایت کند اما من نپذیرفتم چرا که نیازی به این حمایت از سوی کسی ندارم و اگر قرار باشد کسی من را حمایت کند آن مسئولین فرهنگی کشور هستند.

بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" اظهار کرد: باید اشاره کنم که صندوق اعتباری هنر بسیار به من کمک کردند و در طول دوره درمان و مخارج بیمارستانم توسط این موسسه، برایم سبک شد که جا دارد از آنها تشکر کرده و یاداور شوم که مسئولین فرهنگی کشور بیشتر به هنرمندانی که نیازمند کمکشان هستند توجه کنند.

محب اهری در خصوص فعالیت این روزهای خود خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان توانایی حضور در کاری را ندارم چرا که بیماری در بدن من همچنان فعال است و هر لحظه باید برای دوره های درمانی به بیمارستان مراجعه کنم که این بار بیشتر ۴ ماه دروه درمان و پیوند مغز و استخوانم طول خواهد کشید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.