به گزارش انتخاب، نعمت چگینی ـ تهیه‌کننده سریال «هاتف» ـ در گفت‌وگوی کوتاهی با ایسنا ضمن تایید این خبر، در این زمینه توضیح داد: به دلایل مختلفی تصمیم گرفته شد که با آقای چاووشی در این پروژه همکاری نداشته باشیم. همچنین هنوز برای انتخاب خواننده بعدی که قرار است در این پروژه با ما همکاری داشته باشد به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

پیشتر چگینی در جریان بازدید معاون سیما از پشت‌صحنه سریال «هاتف»، از مذاکره برای همکاری با محسن چاووشی برای تیتراژ خبر داده بود که در پی آن محسن چاوشی با انتشار متنی ضمن گلایه از صداوسیما، خبر همکاری خود با این رسانه را تکذیب کرده بود.

سریال محرمی «هاتف» به کارگردانی داریوش یاری، تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و به قلم فروغ فروهیده از اوایل مرداد ماه در دیباجی تهران کلید خورد.

اعلام شده است که این سریال در دهه دوم ماه محرم روی آنتن برود.

در خلاصه داستان سریال «هاتف» آمده است:

«در روز عاشورا، ابراهیم در کربلا بر اثر حمله قلبی می‌میرد. دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رو در روی خانواده و زندگی زناشویی‌اش قرار می‌دهد. اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند در پشت در خانه آدم جا بماند … او پرده از ابهام وصیت پدر بر می‌دارد. در این روند شخصیت و ایمان خود را بازسازی کرده و به دست می‌آورد.»

حمید گودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، سید مهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، مریم کاویانی و الهه حسینی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.