به گزارش تسنیم؛ ساعت ۱:۵۹ بامداد امروز حادثه واژگونی خودرو در پاسداران، خیابان موحددانش، خیابان شهید لواسانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه ۶۱ را به محل حادثه اعزام کرد.

مجتبی میرزایی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ در حین حرکت در خیابان به علت نامشخصی کاملاً واژگون شده و در وسط خیابان قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودروی سواری را قطع کرده و پس از رفع نشتی بنزین، به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی علائم هشداردهنده را در مسیر قرار دادند.

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: در این حادثه راننده جوان خودروی سواری (مرد سی و دو ساله) دچار مصدومیت شده و پیش از رسیدن آتش‌نشانان خود را به خارج از اتاقک وسیله نقلیه رسانده بود که نیروهای آتش‌نشانی وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از بازگرداندن خودروی سواری به حالت اولیه و انتقال این وسیله نقلیه به حاشیه امن خیابان با کمک جرثقیل، محل حادثه را برای بررسی علت به کارشناسان پلیس راهور تحویل دادند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.