بررسی‌ها برای شناسایی سارق ناشناس ادامه داشت تا اینکه ساعت ۵:۳۰ صبح ۲۱ شهریور، مأموران حراست بیمارستانی در تهران به رفت و آمدهای مرد میانسالی ظنین شدند.

او که شباهت زیادی با تصویر دوربین‌های مداربسته بیمارستان داشت دستگیر شد و در بازرسی بدنی‌اش دو گوشی تلفن همراه به‌دست آمد و سرانجام مأموران پی بردند همین مرد سارق اموال بیماران وهمراهانشان است.

با تشکیل پرونده، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۸ تهران دستور تحقیق در این خصوص را به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ صادر کرد و کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از بیماران شدند که همگی در زمان مراجعه به بیمارستان کیف حاوی پول نقد و گوشی تلفن همراه‌شان به سرقت رفته بود.او وقتی خود را در برابر مدارک پلیسی دید به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: «با در دست داشتن چند سرم نمکی یا عکس رادیولوژی به داخل بیمارستان‌ها می‌رفتم. عوامل انتظامات بیمارستان نیز با مشاهده آنچه که همراه داشتم تصور می‌کردند همراه بیماران هستم و دیگر مانع از تردد من در قسمت بستری بیماران نمی‌شدند. من هم از همین موضوع استفاده می‌کردم و در ساعت‌های اولیه روز که معمولاً بیماران و همراهانشان در حال استراحت بودند گوشی‌های تلفن همراه آنها را که در کنار تخت بیماران قرار داشت، سرقت می‌کردم. من اعتیاد شدیدی به موادمخدر دارم و گوشی‌های تلفن همراه مسروقه را به فروشندگان مواد می‌دادم و مواد مصرفی خود را تهیه می‌کردم .»

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: «در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به اعتراف متهم به انجام سرقت‌های مشابه و به‌منظور شناسایی سایر شاکی‌ها و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس صادر شده است.» به همین خاطر از تمامی شاکی‌ها و مالباختگانی که موفق به شناسایی متهم شده‌اند دعوت می‌شود برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.