به گزارش روزنامه جوان، در یادداشت شرق مردم نجف‌آباد را متأثر از آموزه‌های آیت‌الله منتظری دانستند که باعث شده امثال محسن حججی در آن پرورش یابند: «نجف‌آباد، شهری که شهروندانش تحت‌تأثیر آموزه‌های دینی و آزادی‌خواهانه علمای بزرگ و در رأس آنها مرحوم آیت‌الله العظمی منتظری بود، چنان فرزندانی را در خود پرورش داده که می‌توانند بر حسب ضرورت به میدان‌های سخت مبارزه بیایند و از میان مسئولیت‌هایی که پذیرفته‌اند، سرافرازانه بیرون آیند و هر کدام افتخار جدیدی به نام زادگاهشان بر جای گذارند.»

 

مردم نجف‌آباد البته متدین‌اند و انقلابی، اما این انقلابی بودن ربطی به قائم مقام معزول رهبری ندارد که مقابل امام ایستاد و خون به دل امام کرد و توسط ایشان عزل شد. نمی‌شود هم انقلابی بود، آن انقلاب اسلامی 57 که امام رهبرش بود و هم تحت تأثیر آموزه‌های کسی که امام برایش این گونه نوشت که «با دلی پرخون و قلبی شکسته چند کلمه‌ای برایتان می‌نویسم تا مردم روزی در جریان امر قرار گیرند... از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید. شما در اکثر نامه‌ها و صحبت‌ها و موضعگیری‌هایتان نشان دادید که معتقدید لیبرال‌ها و منافقین باید بر کشور حکومت کنند.  به قدری مطالبی که می‌گفتید دیکته شده منافقین بود که من فایده‌ای برای جواب به آنها نمی‌دیدم.»  

حالا بماند که حججی چند سال پس از عزل آیت‌الله منتظری از قائم مقامی رهبری توسط امام خمینی به دنیا آمد و بماند حججی‌ها و منتظری‌ها برای خیلی‌ها فقط ابزار اثبات سیاسی خود هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.