به گزارش خبرآنلاین، نادر قاضی پور نماینده ارومیه در تذکری خطاب به علی مطهری که ریاست مجلس را برعهده داشت،‌ گفت: مدتی است سایت معلوم الحالی با مدیریتی عده‌ای همچون «خوره» به جان نیروهای انقلاب افتاده است و به دنبال تخریب اعتماد عمومی است. این سایت با تمسک به اطلاعات جعلی و دروغ به ترور شخصیت ها و مقامات کشوری و لشکری می‎پردازد.

او افزود: این شبکه یک روز از دکتر عارف یقه گیری می کند و امروز به ناحق نام دکتر لاریجانی را برسر زبان ها انداخته است؛ با این گفته که ایشان تابعیت کشور کانادا دارند و فرزندانشان در کانادا هستند! این در حالی است که ما می دانیم ایشان دو فرزند پسر دارد که یک نفر در حوزه علمیه قم و دومی دانشجوی دکترا در تهران است که در ایام محرم با ما عزاداری می‌کرد و تا کنون هم به خارج نرفته است.

قاضی‌پور با تأکید بر لزوم پیگیری این موضوع از سوی وزیر ارتباطات، تصریح کرد: وزیر محترم ارتباطات باید جوابگو باشد. ایشان می تواند با این گروه برخورد کند. چرا برخورد نمی‌کند؟ مجلس از ارکان نظام است، اگر رئیس مجلس را نشانه گرفته اند یعنی تمام نمایندگان را نشانه می گیرند. من از شما به عنوان رئیس جلسه می‎خواهم به وزیر ارتباطات ابلاغ کنید که جلوی این ضد انقلاب ها و شایعه پراکن ها را بگیرد. چرا آنچه به میل خودشان است، انجام می دهند؟ چرا از حیثیت رئیس مجلس و فراکسیون ها حمایت نمی کنید؟

علی مطهری در پاسخ به این تذکر گفت: آقای قاضی پور! این صحبت شما هم خودش نوعی انتشار این مطلب بود! سایتی در گوشه ای این مطلب را زده است، طرح مجددش صحیح نبود. البته احساس مسئولیت شما قابل تقدیر است.

او افزود: می دانید که این خبرها در سایت های خبری و کانال های تلگرامی زیاد است، اگر این مطلب در سایت خبری رسمی باشد، هیئت نظارت بر مطبوعات می تواند وارد عمل شود، اگر نه که کمیته تشخیص مصادیق مجرمانه می تواند پیگیری کند و یا اگر شاکی خصوصی داشته باشد به طریق اولی پیگیری می شود.

مطهری با بیان این جمله که «متاسفانه در مورد مقامات کشور از این حرف ها زیاد می زنند و خوشبختانه مردم ما هم نمی پذیرند»، تاکید کرد: همانطور که گفتید پسران ایشان اهل درس و تدریس بوده و پایشان به خارج نرسیده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.