رامین موحدنیا در گفت وگو با ایرنا با ابراز تاسف از درگذشت این ووشوکار، افزود: مرحوم جعفری که با درخشش و افتخارآفرینی خود در مسابقات کشوری و رقابت های کاپ جهانی ایتالیا، موجب اعتلای ووشو کشور شده بود با مرگ خود، جامعه ورزش به ویژه خانواده ووشو زنجان را داغدار و متاثر کرد. 

وی اظهار کرد: این ورزشکار توانمند که چندین نشان در رقابت های قهرمانی جوانان کشور و مدال طلا پیکارهای کاپ جهانی ایتالیا در سال 2005 را در کارنامه ورزشی خود دارد، بعدازظهر دوشنبه /10 مهر ماه/ دارفانی را وداع گفت. 

موحدنیا یادآور شد: مرحوم جعفری به عنوان ورزشکاری شایسته، اخلاقمدار، خوشرو و مقتدر در عرصه ورزش ووشو فعال بود و در عرصه مربیگری و داوری نیز فعالیت می کرد. 

وی با اشاره به مراسم تشییع جنازه این ورزشکار در ساعت 15 امروز در مزار بالا شهر زنجان، افزود: مراسم ختم این ووشوکار ارزنده، امشب در مسجد النبی واقع در هنرستان خیابان فاتح شهر زنجان برگزار خواهد شد.

رئیس هیات ووشو استان زنجان، مرگ ناباورانه این ووشوکار توانمند را به خانواده داغدار و مصیبت دیده تسلیت گفت و از خداوند سبحان غفران و رحمت الهی برای مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان خواستار شد. 

خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زنجان نیز مرگ نابهنگام این وشووکار را به خانواده و جامعه ورزش استان زنجان تسلیت گفته و بقای عمر بازماندگان را خواستار است. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.