به گزارش نوآوران؛  پلیس ضارب حادثه تیراندازی لاس وگاس را مردی ۶۴ ساله به نام «استفن پدوک» گزارش کرد که ساعت ۱۰ یکشنبه شب از اتاقی در طبقه ۳۲ یک هتل به روی تماشاچیان کنسرتی در فستیوال موزیک هاروست کانتی لاس وگاس آتش گشود.

چهره یک قاتل: چگونه یک ستاره ورزشی به قاتل دیوانه تبدیل شد؟ +تصاویر

پس از یورش نیروی پلیس لاس وگاس به اتاق هتل که قاتل از آن به سوی مردم تیراندازی می‌کرد، مقامات پلیس اعلام کردند که «پدوک» با اقدام به خودکشی به زندگی خود پایان داده است. پس از آن پلیس نامزد و همخانه او «مریلو دنلی» ۶۲ ساله تیرانداز لاس وگاس را تحت تعقیب قرار داده است.

بنا بر سوابق استعلام شده توسط دادگاه «وسو کانتی»، نامزد ضارب حادثه تیراندازی لاس وگاس، از سال ۲۰۰۳ در نوادا زندگی می‌کرده است.

بنا به گفته دوستان این زن و بر اساس اکانت لینکدین وی، به عنوان یک میزبان ویژه در مرکز اسپا و کازینوی آتلانتیس مشغول به کار بوده است. او در سال ۱۹۹۰ ازدواج کرده و در سال ۲۰۱۵ از وی جدا شده است. آدرس منزلی که او در موقع طلاق به دادگاه ارائه داده است، مربوط به خانه‌ای در منطقه مانتیج سیرا در جنوب شهر رنو بوده که در آن زمان «استفن پدوک» مالک آن بوده است. «مریلو دنلی» در سال ۲۰۱۳ در این منزل ساکن بوده که «پدوک» در ماه دسامبر همان سال اقدام به فروش این ملک کرده است.

یکی از دوستان این زن در مصاحبه با نشریه «رنو گزت-ژورنال» گفته است که او هیچ ارتباطی با فرد تیرانداز دیوانه ندارد و هم اکنون برای دیدار خانواده‌اش به فیلیپین سفر کرده است.

ساکنان محله سامرست رنو که این زوج در آن منطقه ساکن بوده‌اند، گفته‌اند که اخیرا آنها در مجتمع مسکونی به نام «تن اند براون» واقع در ناحیه دل وب پارک وی که از سال ۲۰۱۳ در مالکیت تیرانداز حادثه لاس وگاس بوده، زندگی می‌کرده‌اند اما همسایگان به ندرت آنها را در این اطراف دیده‌اند.

همسایگان این زن و مرد را به عنوان «زوجی وابسته به هم و بسیار تودار» توصیف کرده و گفته‌اند که فقط دو سه بار آنها را در این محل دیده‌اند و چند روز قبل هم شاهد بوده‌اند که دنلی اثاثیه‌اش را در اتومبیلش بار کرده و آنجا را ترک کرده و از آن زمان این منزل خالی است.

صبح دوشنبه که پلیس برای بازرسی به منزل ضارب حادثه تیراندازی لاس وگاس یورش برد، هیچ فردی را در این منزل ۳ خوابه که در منطقه سالمندان بازنشسته مسکیوت سان سیتی در شمال لاس وگاس و نزدیکی ایالت آریزونا واقع شده، نیافت.

مقامات قانونی گفته‌اند که هم‌اکنون نامزد تیرانداز حادثه کشتار لاس وگاس تحت تعقیب است، اما تا‌به‌حال موفق به کشف انگیزه قاتل از این تیراندازی که منجر به قتل ۵۸ نفر و مجروح شدن بیش از ۵۰۰ نفر شد، نگشته‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.