علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میانرود درگفت و گو با میزان از طرح تحقیق و تفحص از دو باشگاه «استقلال و پرسپولیس» در مجلس خبر داد.

وی افزود: نمایندگان پیرامون این تحقیق و تفحص به دنبال این هستند تا بدانند طی ده سال گذشته به چه میزان در این دو باشگاه هزینه شده است و چرا این دو باشگاه نگرانی هایی را در جامعه و بین هواردان خود ایجاد کرده‌اند.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس ادامه داد: همچنین طی این تحقیق و تفحص می‌کوشیم تا بدانیم این دو باشگاه تاکنون چه میزان درآمدزایی داشته‌اند، چراکه باشگاه های فوتبال در تمام دنیا درآمد زا هستند، این درحالی است که ما فقط هزینه می‌کنیم و هزینه‌های ما در بسیاری مواقع غیر ضروری است.

یوسف نژاد ادامه داد: در حال حاضر این طرح تقدیم هئیت رئیسه مجلس شده است و تاکون ۷ الی ۸ نماینده تقاضای این تحقیق و تفحص را امضا کرده‌اند.

این نماینده مجلس با اشاره به وضعیت نگران کننده تیم استقلال در هفته های اخیر بیان داشت:این تیم با وجود این شرایط، اقدام به استخدام یک مربی خارجی کرده است؛ در حالیکه مربیان خارجی تاکنون چیزی به فوتبال کشور اضافه نکرده اند و به نظر بنده اتکا به مربیان وطنی باید بیشتر از مربیان خارجی باشد چراکه به مقدار بیشتری به فوتبال کشور سود رسانده‌اند و این مسئله حتی در راس دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم باید مدنظر قرار گیرد .

وی با بیان اینکه ورزش فوتبال و به طور کلی مسئله ورزش کشور از سوء مدیریت‌ها رنج می‌برد، خاطرنشان کرد: برخوردهای سلیقه‌ای به ورزش کشور آسیب رسانده است و ما استراتژی توسعه ورزش و فوتبال را نداریم .


 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.