به گزارش تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان, مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه راه‌های مختلف برون‌رفت از شرایط نامطلوب تیم فوتبال را بررسی و همه تلاش خود را برای پایان دادن به این وضعیت انجام می‌دهند.

مرتضی رمضانی‌راد افزود: یکی از بحث‌هایی که برای عبور از این شرایط توسط کارشناسان و هواداران پیشنهاد شده و هیئت مدیره هم روی آن تأمل ویژه داشته است، تقویت کادرفنی و اضافه کردن یک دستیار به تیم فنی زلاتکو کرانچار است که در این باره محسن طاهری صحبت‌ها و مذاکراتی را با کرانچار داشته و در ادامه نیز برای این موضوع جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: سایر راه‌هایی که به بهبود شرایط تیم فوتبال و رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های هواداران منجر شود توسط مدیران باشگاه بررسی شده تا گام به گام شرایط را به سوی بهبود سوق دهیم. در این بین هواداران بدانند که صدای آنها توسط تصمیم‌گیران باشگاه شنیده و پیشنهادات و دیدگاه‌های منطقی آنها در مسیر اجرا درخواهد آمد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان همچنین در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه آیا این باشگاه میزبانی از دیدارهای ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش جهان را انجام می‌دهد، اظهار داشت: در صورتی که باشگاه ذوب‌آهن برای انجام چند بازی مدنظر خود در ورزشگاه نقش جهان به سپاهان درخواست رسمی بدهد، باشگاه موضع خود و شرایط برگزاری دیدارهای این تیم در ورزشگاه نقش جهان را اعلام می‌کند. هنوز درخواست رسمی از سوی باشگاه همشهری به ما ارسال نشده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.