به گزارش فارس، برانکو در جمع خبرنگاران  در مورد شب نشینی بازیکنان پرسپولیس در امارات گفت: نمی‌دانم خبر ندارم. خبرنگاران نوشتند اگر نوشتند بنویسند کدام بازیکنان بودند و با چه کسانی رفته‌اند.

وی در مورد اینکه پیش از این نیز چند بازیکن از اردو خارج شده بودند گفت: این مسایل داخلی ماست. اگر می‌دانند اسم و فامیل هم بنویسند نه اینکه حدس و گمان بزنند. من نمی‌دانم چه کسانی بوده‌اند امروز شنیدم نوشته اند 4 بازیکن از اردو بیرون بوده‌اند.

برانکو در مورد اینکه با سیدجلال حسینی دچار مشکل شده است، گفت: او کاپیتان و بازیکن ماست. تا زمانی که من در پرسپولیس هستم او کاپیتان تیم است. نمی‌دانم مشکل کجاست و چه کسانی مشکل‌ساز می‌شوند. ما که مشکل نمی‌سازیم.

وی در مورد اینکه ظاهرا سیدجلال می‌خواسته مقابل الهلال بازی کند اما شما اجازه این کار را به او ندادید، اظهار داشت: نه ما با هم صحبت کردیم. نقاط مثبت و منفی را کنار هم گذاشتیم و نهایتا مجبور شدم تصمیم بگیرم او بازی نکند. این یک تصمیم جمعی بود. بازی کردن او ریسک بزرگی بود. سیدجلال در 2 ماه اخیر بازی نداشته است و 2 ماه هم تحت فشار تمرین نکرده و در نتیجه تصمیم گرفتیم او بازی را شروع نکند و اگر نیاز بود او را به میدان بفرستیم. مصلح و ماهینی مشکل داشتند و ریسک بزرگی بود که سیدجلال هم بازی کند. هیچ سوءتفاهمی هم نبوده و امیدوارم او در تیم ملی بازی کند.

برانکو در مورد اینکه مقابل استقلال سیدجلال بازی خواهد کرد یا نه، اظهار داشت: باید بازی کند. اواکنون به طور کامل در تمرین حضور دارد و در فرم کامل نیست و فقط با بازی به فرم کامل می‌رسد. تجربه، دانش و انرژی و شوق هم برای بازی دارد. نمی‌دانم چه کسی گفته ما مشکل داریم و می‌گویند او را خط زده‌اند. این را همکاران شما می‌نویسند. حق هم دارید هر چه می‌خواهید بنویسید. همانطور که امروز فهمیدم رسانه‌ها نوشته‌اند 4 بازیکن ما قبل از بازی با الهلال بیرون از اردو بوده‌اند. اگر کسی می‌داند بگوید چه کسانی بوده‌اند؟

وی در مورد اینکه در بازی برگشت به معجزه برانکو مقابل الهلال چشم دوخته‌ایم، عنوان کرد: چرا صحبت از معجزه می‌کنید. الهلال یک تیم عالی است. هر سال در لیگ نیمه نهایی آسیا حضور دارد. 4-5 سال است که بازیکنانش کنار هم هستند و فقط بازیکنان خارجی‌اش تغییر می‌کند که هر سال هم بازیکنان خارجی بهتری می‌آورد. حدود 60 قهرمانی مختلف داشته و قهرمان آسیا بوده است. این تیم قرن آسیاست. چرا می‌گویند الهلال آسان یا ضعیف است؟ 

برانکو در مورد اینکه هواداران به دانش فنی او دل بسته‌اند، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم یک هزارم هم فرصت وجود داشته باشد، تلاش می‌کنیم و با توجه به اتفاقات بازی رفت برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

وی در مورد مصدومیت شجاع خلیل‌زاده عنوان کرد: خلیل‌زاده در تمرین اول مصدوم شد. این اتفاق به خاطر شوق فراوان او رخ داد که در هر تمرین صد در صد توانش را می‌گذارد. خیلی نگران او هستم. امروز یک معاینه دیگر انجام می‌دهد و یک شانس بازگشت دارد.

برانکو در رابطه با آنالیز برنامه 90 که اشاره به اشتباهات وحشتناک بازیکنان خط دفاع پرسپولیس داشت، تصریح کرد: ما تمرین می‌کنیم تا اشتباهات کم شود. اشتباه همیشه وجود دارد. اگر اشتباه نبود که همه مسابقات صفر بر صفر می‌شد. ما در بازی با الهلال 5 شانس داشتیم که این نشان می‌دهد آنها هم اشتباه کردند ولی ما از آن استفاده نکردیم. باختیم و باید برای جبران تلاش کنیم. مصلح از لیگ یک آمده و بازی می‌کند. خلیل‌زاده بازیکن جدید ماست. ماهینی هم در همه پست‌ها به میدان می‌رود. در این وضع اشتباه به وجود می‌آید. در این شرایط ربیع‌خواه و ماهینی که در همه پست‌ها بازی می‌کنند، قربانی می‌شوند چرا که آنها مجبورند همه جا به میدان بروند.

وی در مورد محرومیت پرسپولیس از 2 پنجره نقل و انتقالات و اینکه در این شرایط پرسپولیس دچار افت خواهد شد، تصریح کرد: به تیم فعلی ایمان کامل دارم و انتظار دارم شوق و انرژی به بازیکنان برگردد. ما جوانان خوبی داریم که آنها قطعا در ادامه جایگزین خواهند شد و مشکلی نخواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.