حکمتعلی مظفری روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، با بیان اینکه دستگاه قضائی با سعه صدر و حساسیت کامل پرونده فوق را تحت بررسی دارد، افزود: تلاش می شود حکم نهائی عنقریب صادر و پرونده مربوطه مختومه شود.

وی، ایجاد ابهام از سوی متهم در پرونده فوق را دلیل طولانی شدن صدور حکم پزشک تبریزی بیان و اظهار کرد: دادگاه به لحاظ قانونی و طی مراحل بررسی موظف است نسبت به رفع ابهامات وارد عمل شود که چنین نیز شده است.

حجت الاسلام مظفری گفت: با وجود اینکه ابهامات ایجاد شده قابل اتکاء نیست، اما دادگاه باید نسبت به رفع ابهامات اقدام و پس از حصول نتیجه، حکم قطعی را صادر کند.

به گزارش ایرنا، ١٧ مهر ماه سال گذشته خبری مبنی بر مسمومیت پنج عضو خانواده یک پزشک تبریزی شامل همسر، مادر، پدر، برادر و مادربزرگ منتشر شد که در نهایت همسر و مادربزرگ همسر پزشک فوت کردند.

تحقیقات برای یافتن علت این حادثه با پیگیری های شبانه روزی دادستانی تبریز و بازپرس پرونده ادامه داشت تا اینکه این پرونده ابعاد تازه ای به خود گرفت و پزشکی قانونی اعلام کرد علت فوت مسمومیت با سم فسفین بوده است.

متهم این پرونده پزشک عمومی است که در سال های اخیر فارغ التحصیل شده و شهرت خاصی ندارد و عمده فعالیت وی نیز در خانه سلامت یکی از محلات تبریز بوده که توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بخش خصوصی واگذار شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.