به گزارش مهر، به گزارش سانا، بشار اسد رئیس جمهور سوریه با هیاتی به ریاست علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران دیدار کرد.

شایان ذکر است علاء الدین بروجردی چهارشنبه شب در حلب بر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران درکنار سوریه در جنگ با تروریسم و حمایت از این کشور تا پیروزی نهایی و آزادسازی آخرین وجب از خاک آن از گروه های تروریستی تاکید کرد.

استاندار حلب نیز گفت: سوریه به برکت پایداری و فداکاری فرزندان خود و همبستگی ملت با ارتش و کمک های دوستان و هم پیمان ها در جنگ با تروریسم، هر روز پیروزی جدیدی را کسب می کند.

حسین دیاب پس از استقبال از بروجردی و هیات همراه، از اهمیت تاریخی، باستانی و اقتصادی حلب و آسیب های وارد شده به این شهر از سوی تروریست ها گزارشی ارائه کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و هیات همراه در سفر به حلب از برخی مکان های دینی و تاریخی مانند، مسجد اموی، زیارتگاه &#۳۹;مشهد الحسین&#۳۹; و قلعه حلب بازدید کردند.

علاءالدین بروجردی روز چهارشنبه در دمشق با &#۳۹;ولید المعلم&#۳۹; وزیر خارجه و &#۳۹;حموده یوسف الصباغ&#۳۹; رئیس جدید مجلس سوریه دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سه شنبه شب در راس هیاتی پارلمانی وارد پایتخت سوریه شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.