به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر٦٧ ساله آلمانى در روز هاى گذشته پس از توافق با مدیران استقلال هدایت این تیم را بر عهده گرفت و قراردادى ٢ ساله آن هم مشروط با آبى ها منعقد کرد.

پس از انتخاب شفر، نوبت به تعیین دستیاران این مربى رسید که در نهایت طى صحبت هایى که شفر با مسئولان استقلال داشت قرار بر این شد این مربى آلمانى یک دستیار جاماییکایى که همکارى دیرینه با او داشت را به نیمکت بیاورد که در آخر و پس از چند روز، آوردن گزینه خارجى لغو شد و انتخاب دستیاران به کمیته فنى باشگاه رسید.

به هر ترتیب مشخص نشد که شفر چطور راضى شد تا انتخاب دستیاران او را اعضا کمیته فنی باشگاه انجام دهد.

با این تفاسیر اعضاى کمیته فنى هم روز گذشته در غیاب شفر و بدون مشورت با او تشکیل جلسه دادند و دستیاران مربى آلمانى را انتخاب کردند که خود شفر هم از این مسئله اطلاعى نداشت.

 در هر صورت سرمربی استقلال تا ساعت ها پس از انتخاب دستیارانش از این موضوع اطلاعى نداشت و این در حالى است که عصر روز گذشته سیروس دین‌محمدی و بیژن طاهری به عنوان دستیاران وینفرد شفر سرمربی استقلال معرفی شده بودند که ظاهراً خود شفر از این موضوع بی‌اطلاع بود و در ورزشگاه آزادى به خیال اینکه قرار است به زودى دستیارانش انتخاب شود به خوش و بش با اعضاى تیم ملى فوتبال ایران پرداخت.

از طرفى وقتی خبرنگاران پس از بازی ایران و توگو در مورد دستیاران از شفر سؤالاتى را پرسیدند اما مترجم او سوال مطرح شده را شکل دیگری ترجمه کرد تا سرمربی استقلال متوجه نشده و موضوع را به آب و هوا ارتباط داد.

همچنین عباس ملکی عضو هیئت مدیره استقلال درباره اینکه چرا شفر از انتخاب دستیارانش بى اطلاع است گفت: قرار است افتخاری مدیرعامل باشگاه در این باره با شفر صحبت کند و او هنوز خودش در جریان دستیاران نیست!

 ملکی همچنین این طور بیان کرد که شاید شفر از انتخاب دستیارانش اطلاعی نداشته باشد چرا که کمیته فنی این دستیاران را انتخاب کرده است.

 به هر ترتیب این پنهان کردن ها معلوم نیست سر انجام به کجا ختم مى شود و اینکه از ابتدا با شفر آلمانى اینطور رفتار مى کنند کمى عجیب به نظر مى رسد .واقعا چرا مدیران استقلال ،دستیاران جدید شفر را از او پنهان کردند .این موضوع جاى تعجب دارد که چرا مسئولان آبى پوش بدون مشورت و سوال از سرمربى آلمانى براى او دستیار انتخاب کردند آن هم بدون اینکه شفر ٦٧ ساله را در جریان قرار دهند.

البته از طرفى هم مطرح شده که افتخارى در نظر دارد در تمرین امروز دستیاران انتخاب شده را به شفر معرفى کند .شاید مدیران استقلال به دنبال ایجاد شگفتى براى شفر هستند .در هر صورت باید دید سرمربى آلمانى نسبت به حضور دین محمدى و طاهرى چه واکنشى نشان خواهد داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.