سردار محسن فتحی‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آمادگی پلیس برای مراسم اربعین حسینی و راه‌پیمایی زائران در این ایام اظهار کرد: پس از اتمام مراسم اربعین سال گذشته، نیروی انتظامی ماموریت‌های خود در خصوص اربعین را خاتمه نداد و برای تسهیل در تردد و عبور و مرور زائران در اربعین ۹۶ برنامه‌ریزی کرد و پیگیری‌های خود را ادامه داده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا اضافه کرد: یکی از اقدامات انجام شده در این بخش پیگیری از دستگاه‌های مسئول برای آماده سازی زیرساخت‌های لازم است که به لطف خدا پیشرفت‌هایی داشته‌ایم و دستگاه‌های مسئول قول داده‌اند تا فرارسیدن ماه صفر، این زیرساخت‌ها آماده شود.

وی با تاکید بر آمادگی پلیس برای ایام اربعین حسینی گفت: نیروی انتظامی برای اربعین امسال توان بیشتری نسبت به سال گذشته در نظر گرفته است و با توجه به اینکه در صورت هماهنگی و موافقت طرف عراقی، مرز خسروی نیز برای زائران حسینی در ایام اربعین باز خواهد شد، پلیس آمادگی لازم را خواهد داشت.

فتحی زاده در پایان خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه این است که شرایط برای اربعین امسال از سوی کشور عراق بسیار سخت‌گیرانه تر از قبل است و لازم است زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین را دارند حتماً پیش از سفر خود، نسبت به اخذ گذرنامه و ویزا معتبر اقدام کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.