به گزارش میزان؛ پایگاه «naharnet» گزارش داد که ترامپ تدابیر ضد ایرانی جدیدی در نظر گرفته که طی روزهای آینده اعلام خواهند شد و بر اساس آن سپاه پاسداران و حزب‌الله لبنان را هدف قرار می‌دهند.

naharnet نوشت: در تلاش برای نشان دادن موضع سخت‌گیرانه علیه ایران، تدابیر ضد ایرانی جدید آماده می‌کند که گروه‌های وابسته به این کشور در داخل و خارج را هدف قرار می‌دهند.

این پایگاه خبری افزود: این اقدامات جدید که طی روزهای آینده اعلام خواهند شد بر دو نهاد متمرکز خواهند بود: سپاه پاسداران و حزب‌الله لبنان.

این پایگاه صهیونیستی نوشت: اقدامات جدید شامل تحریم علیه هر شخص یا نهادی است که با سپاه پاسداران مراوده تجاری داشته باشد و نیز میلیون‌ها دلار پاداش برای هرگونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری دو تن از اعضای حزب‌الله شود.

دو تن از مقامات دولتی آمریکا و یک منبع آگاه در کاخ سفید، به شرط ناشناس ماندن، این اقدامات جدید را پیش از آن که به طور رسمی اعلام شود، گزارش داده‌اند.

این منبع آگاه گزارش داده است که «هربرت مک‌مستر»، مشاور امنیت ملی آمریکا، یکی از عوامل کلیدی در تهیه این اقدامات جدید است و تحت این سیاست جدید، سپاه پاسداران و حزب‌الله دو نهاد اصلی مورد هدف آمریکا خواهند بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.