به گزارش نامه نیوز، استقلال در فصل اخیر چند بازیکن شهرستانی را از تیم‌های مختلف جذب کرد و روی این بازیکنان سرمایه‌گذاری کرد تا طی سالهای آینده از این نفرات استفاده کند اما نکته عجیبی در مورد یکی از بازیکنان این تیم اتفاق افتاده است.

 

یکی از بازیکنان و ستاره‌های آینده دار استقلال که به تازگی در تهران خانه گرفته بعد از ولخرجی‌هایی که انجام داد با شکایت خانواده‌‌اش رو به رو شد. 

 

این بازیکن بارها توسط خانواده‌اش مورد مواخذه قرار گرفت اما وقتی پدر و مادر وی نتواسنتند جلوی ولخرجی‌های این بازیکن را در تهران بگیرند راهکار عجیبی انتخاب کردند.

 

طبق خبری که خبرنگار نامه نیوز کسب کرده، خانواده این بازیکن به باشگاه مراجعه کرده و از آنها خواستند به فرزندشان پول ندهند و مبالغ قراردادش را به خانواده اش پرداخت کنند!

 

این بازیکن آینده دار با لباس‌های عجیب و غریب در محافل حاضر می‌شود و خانواده وی نگران وضعیت و آینده او هستند، خصوصا آنکه سابقه داشته که بازیکنان جوان و شهرستانی با حضور در تیم های مطرح تهران به حاشیه کشیده شده و حتی خیلی زود از فوتبال محو شدند. 

 

جالب است که مدیران باشگاه به تازگی ۳۰ درصد قرارداد بازیکن مذکور را پرداخت کرده و مدعی شدند باشگاه باید پول قرارداد را به حساب بازیکنان واریز کند نه خانواده آنها.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.