به گزارش ایسنا، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و نیز سردار مهماندار رییس پلیس راهور تهران بزرگ به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی بر ضرورت همکاری هر چه بیشتر نیروی انتظامی و مدیریت شهری تاکید کرد.

هاشمی گفت: امروز تهران با چالش های متعددی به ویژه در حوزه اجتماعی دست به گریبان است که حل این موضوعات جز با همکاری نهادهایی نظیر نیروی انتظامی ، بهزیستی و نیز سایر نهادهای مسئول با شهرداری تهران میسر نخواهد بود.

وی افزود : مشکلاتی مثل ترافیک و یا آسیب‌های اجتماعی چالش‌های فرا بخشی هستند که در سایه همکاری همه جانبه از سوی نهادهای مسئول مرتفع خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: در این زمینه شورای اسلامی شهر تهران آمادگی هر گونه همکاری در این زمینه را خواهد داشت.

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین هفته نیروی انتظامی را به تمام پرسنل زحمت کش این یگان تبریک گفت و خاطرنشان کرد: به یقین امنیت و آرامشی که در شهر حکمفرماست مرهون زحمات این عزیزان است که برای خدمت گزاری به مردم شهر شب و روز نمی‌شناسند و خود را وقف خدمت گزاری به مردم کرده اند. این ایام بر شما عزیزان مبارک باشد و به یقین مردم شهر تهران نیز قدر دان زحمات جان برکفان نیروی انتظامی خواهند بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.