به گزارش تسنیم، شرکت بهنام پیشرو کیش با توجه به برخی اظهارنظرها و اتفاقات اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است:

ضمن آرزوی قبولی عزادارای برای سوگواران حسینی با توجه به برخی اظهارنظرهای ناروا و کذب و برخی سیاه نمایی‌ها لازم است تاکید کنیم شرکت بهنام پیشرو کیش همان‌طور که پس از پرداخت چهارده میلیارد تومانی به باشگاه پرسپولیس در کمتر از پنج ماه و متعاقبا فسخ یکطرفه قرارداد از سوی مسوولان وقت باشگاه، در قبال اظهارنظرهای غیرمسئولانه و کذب به منظور حفظ آرامش تیم محبوب پرسپولیس سکوت اختیار کرد هم اکنون نیز ترجیح می دهد حتی الامکان از پاسخگویی به برخی اظهارات غیرواقع و ناروا پرهیز کند.

این شرکت در راستای سیاست پرهیز از جنجال و حاشیه تلاش کرده تا جایی که امکان دارد نسبت به اظهارنظرهای غیرواقع واکنشی نشان ندهد تا حواشی جدیدی ایجاد نشود. شرکت بهنام پیشرو کیش همانطور که برای جلوگیری از تضییع حق خود از طریق دستگاه قضایی شکایت خود از مسئولان وقت پرسپولیس را پیگیری کرده و می‌کند هم اکنون نیز از طریق قانون و محکمه عدالت پیگیر احقاق حق خود بوده و آن را قویا پیگیری می‌کند.

بدون تردید در دادگاه مشخص خواهد شد که حق این شرکت پس از هزینه کرد یازده میلیارد تومانی در باشگاه نفت پایمال شده است یا خیر. در این شرایط امیدواریم برخی مسئولان و دست اندراکاران از هرگونه مداخله و اظهارنظر غیرواقع و نااگاهانه درباره چگونگی عملکرد این شرکت پرهیز کنند و به کار خود بپردازند چرا که متاسفانه برخی بدون اگاهی کامل از کم و کیف اتفاقات رخ داده و برخی اگاهانه سعی در تخریب عملکرد این شرکت داشته و مسائلی را بیان می‌کنند که در خبرگزاری‌ها و جراید و رسانه ملی هم منتشر می‌شود اما خلاف واقع است.

شرکت بهنام پیشرو کیش طی این مدت نشان داده که همواره حرمت بزرگان ورزش و فوتبال و مسئولان را حفظ کرده و با پرهیز از هیاهو و جنجال حتی زمانی که متولی امور باشگاه بود در بسیاری از موارد نسبت به اظهارات برخی مسئولان سکوت کرده و بدنبال تنش زایی و بحث و جدل در رسانه‌ها نبود. حال نیز امیدواریم نیازی به این مسائل نباشد.این شرکت بارها اعلام کرده هرگونه واگذاری باشگاه به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر تبعات قانونی دارد. ناگفته‌ها،مدارک و مستندات بسیاری هم وجود دارد که می توان ان را رسانه ای کرد تا مشخص شود که چه اتفاقاتی رخ داده اما به این نتیجه رسیده‌ایم پس از طرح مواضع خود در رسانه‌ها به این ماجرا دامن نزنیم تا حواشی دیگری ایجاد نشود.حال نیز شکایاتی را در دادگاه طرح کرده و به طور جدی پیگیر حق تضییع شده خود هستیم و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند حسن ختام و فصل الخطاب در همه امور قانون است.

در پایان باردیگر ابراز امیدواری می‌کنیم در ورزش شاهد حمایت از بخش خصوصی باشیم نه اینکه شعار حمایت از بخش خصوصی را بشنویم و در عمل نظاره‌گر تخریب فعالان بخش خصوصی در فوتبال و ورزش باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.