به گزارش واحدمرکزی خبر، روزنامه هیل نوشت دونالد ترامپ جونیور روز شنبه با انتشار توئیت جیمی کیمل که در آن از دونالد ترامپ خواسته بود از این شغل خسته کننده کناره گیری کند، سرنوشت هاروی ویناشتاین، تولید کننده سرشناس هالیوود را به وی یادآور شد. تحقیقات روزنامه نیویورک تایمز نشان داد، ویناشتاین که از حامیان مالی اصلی حزب دموکرات بود، با چند مورد اتهام حمله و آزار جنسی از سوی چندین زن روبرو شده است.

کیمل نیز در واکنش به این توئیت پسر ترامپ، در توئیتی گزارش نیویورک تایمز را یکجانبه و مشمئز کننده دانست.

پسر ترامپ هم ساکت نماند و در واکنش توئیت کرد، من منتظر تک گویی )برنامه تلویزیونی( هفته آینده شما می مانم و انتظار می رود تغییر کنید.

دونالد ترامپ جونیور و سایر جمهوری خواهان از دموکرات هایی مانند هیلاری کلینتون و چارلز شومر، رهبر اقلیت در سنا خواسته اند مبالغی را که پیش تر توسط ویناشتاین در اختیار آنها قرار گرفته است به دلیل ایراد اتهام آزار جنسی ضد وی، باز گردانند. برخی از دموکرات ها مانند شومر این پول ها را پس داده اند.

پیش تر در روز شنبه پسر ترامپ در توئیتی دیگر از سکوت کلینتون درباره جنجال ایجاد شده درباره ویناشتانین، ابراز تعجب کرد.

دعوای توئیتری میان پسر ترامپ و کیمل روز شنبه پس از آن روی داد که ترامپ در واکنش به لطیفه های کمدین های تلویزیونی درباره وی، خواستار آن شد که از وقت مساوی )برای پاسخگویی( در تلویزیون برخوردار باشد.

کیمل در هفته های اخیر به دلیل تلاش برای لغو قانون بیمه های درمانی موسوم به اوباماکر، در زمره منتقدان سرسخت ترامپ و جمهوری خواهان قرار گرفته است.

این مجری شبکه ای بی سی از جمله مخالفان پرسر و صدای طرح موسوم به گراهام-کسیدی بود که رهبران حزب جمهوری خواه به دلیل نبود حمایت کافی آن را برای رای گیری به صحن کنگره نیاورودند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.