به گزارش ایسنا، در جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال محمود مشحون اظهار کرد: فدراسیون با هیچ تیم و فردی دشمنی ندارد اما دیدیم که برخی تنها به دنبال برهم زدن آرامش بازی‌ها هستند که ما این را قبول نمی‌کنیم. با اعتراض به داور هیچ وقت نتیجه‌ای گرفته نشده و ما امسال اجازه نمی‌دهیم که اتفاق‌های سال قبل تکرار شود و به شدت با جرایم مالی سنگین با خاطیان برخورد خواهیم کرد.

او با اشاره به اتفاق‌های فصل قبل لیگ برتر تصریح کرد: متاسفانه باید بگویم که ما در فصل گذشته از ناظران خودمان ضربه خوردیم. از توپ‌ها و حلقه‌های غیراستاندارد به عمد استفاده می‌شد یا برخی اتفاق‌های دیگر می‌افتاد اما ناظران به طور کامل گزارش نمی‌دادند. نمی‌خواهم همه گناهان را گردن نماینده‌های فدراسیون بیندازم اما آنها به خوبی کارشان را انجام ندادند. اما امسال قطعا شرایط فرق خواهد کرد. قطعا با کوچکترین اهانت توسط تماشاگران بازی را قطع خواهیم کرد و با خاطیان برخورد می‌کنیم. ما بسکتبال با آرامش و روان و با شخصیت می‌خواهیم.

رییس فدراسیون بسکتبال عدم حضور تماشاگران مهمان در سالن میزبان را تصمیم اتخاذ شده توسط خود مسوولان تیم‌ها عنوان کرد و گفت: تنها یک تیم ورودی خود را پرداخت نکرده و امیدوارم تا هفته آینده این کار را انجام دهد. لطفا دوستان و نماینده مجلس را سراغ من نفرستید. ما ۳۰۰ میلیون به داوران خود بدهکاریم و وزارت ورزش اعتراض کرده چرا بودجه را صرف لیگ می‌کنیم. نباید این اتفاق بیفتد.

مشحون تاکید کرد: امسال لیگ با ۹ تیم برگزار می‌شود و می‌خواهیم همه تیم‌ها با قدرت وارد مسابقات شوند و تیمی از پیش برنده نباشد. همه باشگاه‌ها در امر پخش تلوزیونی فعالیت کنند و اقدامات لازم را انجام دهند. بسکتبال مظلوم واقع شده اما من اهل گلایه و اعتراض نیستم. یکسری موارد درباره پخش تلوزیونی هم تقصیر خود من است که برای این فصل تلاش می‌کنیم مشکلات حل شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.