به گزارش فارس، محصنی اژه‌ای در ادامه در یکصد و نوزدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه‌ها گفت: مورد دیگری که از شما رسانه ها می خواهم شفاف سازی کنید ، افرادی هستند جاعل که جعل عنوان یا نامه می کنند و اقدام به اخاذی می کنند و خود را مرتبط با بانک و قوه قضاییه و ادارات ثبتی می دانند.

وی افزود: برگه های جعلی اخیرا آمده بود که یک برگ را فوق العاده ناشیانه جعل کردند به نام معاون اول قوه قضاییه سید ابراهیم رییسی. در حالی که آقای رییسی یک زمانی معاون اول بود نه متن و نه مهر و امضا به قوه ارتباطی دارد و مثلا هم عنوان کردند محرمانه.

اژه‌ای گفت: نامه دیگری است که به همین ترتیب ذیلش نوشتند معاون اول قوه قضاییه به نام ریاست قوه قضاییه خیلی ناشیانه جعل کردند به نام رییس دیوان محاسبات کشور.

وی تصریح کرد: کسی که یک مقدار یه کار اداری آشنا باشد می داند رییس قوه اینگونه نامه نگاری نمی کند. اینها می خواستند یک سوء استفاده ای برای خود یا اطرافیان بکنند برخی از این افراد دستگیر شدند. احتمالاً هم باید یک جریان باشد.

من خواهش می کنم مردم یک مقدار توجه داشته باشند یک وقت کسی از طرف من میرود که مورد هم داشتیم که یک خبرنگاری بوده که گفته با من ارتباط و عکس داره و از فردی پول خواسته و گفته اگر ندهی خبری علیه تو می زنم که شناسایی شده و اگر تحقیقات درست باشد ما ارجاع می دهیم به دادستانی تا دستگیر شود.

وی افزود: در مورد خبرها و دروغ هایی که نسبت به قوه قضاییه و برخی مسیولان می دهند کذب محض است.

اژه‌ای گفت: یکی از اینها یکی از همین شیکه های ضد انقلاب هستند که از سرویس های صهیونیستی هم بهره می برند اما در جعل خود ناشی هستند بدتر از این حرف ها و مشابه اینها را علیه شهید بهشتی در نشریات و شب نامه های ضد انقلاب میزدند و کسانی این حرفها را می زدند که خودشان در دامن آمریکا و صدام بودند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.