به گزارش ایسنا، علی‌اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت سرخ‌پوشان قبل از بازی با استقلال خوزستان و الهلال عربستان، بیان کرد: چند روز تیم تعطیل است و بازیکنان و کادر فنی در حال استراحتند. با برنامه‌ای که آقای برانکو داده است اردویی را تدارک می‌بینند تا مقابل استقلال خوزستان برای هواداران برد بیاورند. بعد از آن هم در مسقط باید به مصاف الهلال برویم. مقداری آسیب‌دیده و دو کارته داشتیم اما وضعیت بهتر شده است. یکی دو بازیکن هم به من گفتند که می‌رسند. امیدوارم هم در بازی لیگ و هم آسیایی به برد برسیم.

او همچنین در مورد پرونده مهدی طارمی و احتمال تعلیق محرومیتش در بازی با الهلال، توضیح داد: شاید لازم باشد مطلب را بیشتر توضیح دهیم تا روشن شود اما باید طبقه‌بندی مطالب را هم لحاظ کنیم. وکیل‌های باشگاه در حال پیگیری پرونده هستند و آن را جلو می‌برند. بخشی از ماجرا را خدمت رسانه‌ها و هواداران می‌گویم. دو مطلب در اینجا مطرح است؛ یکی باشگاه و دومی بازیکن. همچنین دو نوع عکس‌العمل به حکم صادر شده وجود دارد؛ اولی اعتراض ما به حکم است و دومی تعلیق حکم، این هم برای باشگاه وجود دارد و هم بازیکن. طبیعتا ما وکیل خودمان را انتخاب کردیم که روی اسناد و مدارک کار می‌کنند. بخشی از مدارک ترجمه و ارسال شده و بخشی از آن هم در حال بررسی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: منظر اعتراض ما با منظر بازیکن فرق دارد. اتهامی که به ما وارد شده فریب دادن بازیکن است که حادث نبوده است. همه شاهد این موضوع بوده‌اند که بازیکن در باشگاه حاضر شد و با او توافق کردیم بنابراین مستندات این قرارداد وجود دارد. حال این که چطور این مطلب را آنجا جا انداخته‌اند نقطه ضعف است و ما از این نقاط ضعف در دادگاه CAS استفاده می‌کنیم. فدراسیون هم بر اساس این مدارک اعلام کرده محرومیت پرسپولیس کمتر می‌شود. با این حال ما دنبال تعلیق حکم باشگاه و بازیکن هستیم تا طارمی بتواند در بازی داخلی و لیگ قهرمانان به میدان برود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: منظر اعتراض ما با منظر بازیکن فرق دارد. اتهامی که به ما وارد شده فریب دادن بازیکن است که حادث نشده است. همه شاهد این موضوع بوده‌اند که بازیکن در باشگاه حاضر شد و با او توافق کردیم بنابراین مستندات این قرارداد وجود دارد. حال این که آنها چطور این مطلب را آنجا جا انداخته‌اند نقطه ضعف است و ما از این نقاط ضعف در دادگاه CAS استفاده می‌کنیم. فدراسیون هم بر اساس این مدارک اعلام کرده که محرومیت پرسپولیس کمتر می‌شود. با این حال ما دنبال تعلیق حکم باشگاه و بازیکن هستیم تا طارمی بتواند در بازی‌های داخلی و لیگ قهرمانان به میدان برود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره جریمه مهدی طارمی بیان کرد: حکم به بازیکن اطلاق شده و اگر پرداخت نشود به عنوان طلب باشگاه از بازیکن محسوب خواهد شد اما الان نباید روی این بحث‌ها کار کرد و باید بیشتر به دنبال این باشیم که فضا را مدیریت کنیم. همه سعی و تلاش‌مان این است که هوادار دل‌شاد شود. همه عوامل دست به دست هم دادند و دو سال پیش نایب قهرمان و پارسال قهرمان شدیم. امسال هم این انتظار وجود دارد و همه باید کمک کنیم. اتفاقات هم برای فوتبال است و محرومیت و مصدومیت به وجود می‌آید اما باید آن را مدیریت کرد تا هواداران همچنان پشت‌مان باشند و حمایت کنند.

طاهری در پاسخ به این پرسش که اگر پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شود چه برنامه‌ای برای مدیریت آن خواهد داشت، گفت: ما بیکار ننشسته‌ایم و برایش برنامه‌ریزی داریم. امیدواریم بتوانیم ابتدا تعلیق را بگیریم و آن را به زمان اعلام رای نهایی در CAS موکول کنیم. فرآیند کار این طور است که ابتدا اعتراض می‌کنیم و سپس پنل تشکیل می‌شود. بعد از آن باید مدارک ارسال شود و باید از ادعاها دفاع کرد. اگر حکم تعلیق شود طارمی می‌تواند به میدان برود. این طور که وکیل به ما گفته شدنی است.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا برانکو با توجه به اتفاقات به وجود آمده و محرومیت پیش‌ رو حاضر به تمدید قراردادش می‌شود یا نه؟ اظهار کرد: این که تمدید می‌کند یا نه را نمی‌دانم. دو سال پیش هم قبل از اتمام فصل این بحث را داشتیم. نه تنها مربی بلکه با بازیکن هم دائم جلسه گذاشته و درباره نقاط ضعف و قوت‌ها صحبت می‌کنیم. طبیعتا قرارداد او امسال تمام می‌شود. صحبت‌هایی را هم با یکدیگر داشته‌ایم و توافقاتی حاصل شده است. در گذشته نیز به دست آوردن توافق نهایی زمان برد و اگر یادتان باشد بعد از اردوی عمان فرآیند یک تا دو ماهه سپری شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.