به گزارش خبرگزاری فارس، سیامند رحمان امشب در نشست صمیمی «گفتمان جوانان و ورزشکاران، دفاع مقدس، قیام عاشورا» که در حضور امام جمعه ارومیه و نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: مسؤولان باید از ورزشکاران نخبه و مدال‌آوری که در عرصه‌های مختلف بین‌المللی برای کشورمان افتخارآفرینی می‌کنند، حمایت کنند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران ماه‌ها و بلکه سال‌ها در اردوهای مختلف تیم ملی و دور از خانواده حضور یافته تا نماینده شایسته‌ای برای جمهوری اسلامی ایران باشند و برای همین باید مورد توجه و حمایت مسئولان امر قرار گیرند.

در ادامه قهرمان قایقرانی جهان عنوان کرد: ورزشکاران و جوانان به عنوان نمایندگان کشورمان در میدان‌های مبارزه برای سربلندی ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

محسن شادی با تأکید بر ترویج ورزش در بین جوانان بیان کرد: علاوه بر آن، باید ورزشکاران پرتلاشی که در مسابقات آسیایی و جهانی دست می‌یابند، به عنوان نخبه شناسایی و در ادارات دولتی استخدام شوند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه ورزشکاران ملی‌پوش به سبب فعالیت‌های ورزشی به طور دائمی در اردو بوده و از درس و زندگی خود چشم‌پوشی می‌کنند، باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند، در حالی که در جذب و اشتغال آنها در ادارات هیچ تلاشی انجام نمی‎شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.