به گزارش ایسنا، محمدحسین مقیمی در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های مختلف پلیس پایتخت که صبح امروز در مقر مرکزی فاتب برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از بدو تأسیس تاکنون همواره با آمادگی کامل در مأموریت‌های خود حضور داشته و در تأامین امنیت نقش موثری داشته است.

وی با بیان اینکه این نیرو در ابتدای پیروزی انقلاب و هنگام شروع تحرکات علیه انقلاب نیز درقالب نیروهای شهربانی خدمات بسیار ارزشمندی را به کشور ارائه کرد، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز خدمات بسیار ارزشمندی از سوی مأموران پلیس ارائه شده و تعداد زیادی از شهدای کشور نیز از همین شهدا هستند.

وی با اشاره به نقش پلیس در دوران پیش از جنگ و زمان بازسازی کشور پس از جنگ نیز گفت: در این دوران نیز نیروی انتظامی سهم زیادی در سازندگی ایفا کرد.

استاندار تهران اضافه کرد: اگر امروز مردم در کمال آرامش زندگی می کنند به این دلیل است که می دانند ناجا امنیت آنان را تامین می کند. حضور نیروی انتظامی در نقاط مختلف چشمگیر است و از مرز تا نقاط مرکزی کشور حضور فعالانه‌ای دارند.

به گفته استاندار تهران پلیس در تأمین امنیت کشور نقش به سزایی داشته و برخورد این نیرو با اشرار سبب شده تا مردم آرامش داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم امنیت را از نظام و دولت می خواهند، گفت: امروز با اقدامات پلیس، سوداگران مرگ، مجرمان و قاچاقچیان می‌دانند که فضا برایشان ناامن شده و اجازه تحرکات خلاف قانون را ندارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.