به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  وضعیت این روزهای تیم فوتبال استقلال البته جدا از حضور شفر و جو خوبی که در اردوی استقلالی ها حاکم شده زیاد تعریفی ندارد چرا که هواداران آبی پوش از قبل و بعد از استعفای منصوریان آرامش و نتایج خوبی را نظاره گر نبودند و همین امر سبب شد تا سکو های آبی هم دچار چند دستگی شود.

 

عده ای از هواداران استقلال از قبل استعفای منصوریان شروع به فحاشی و اعتراض کردند که در نهایت منصوریان سرمربی سابق مجبور شد عطایش را به لقایش ببخشد و نیمکت آبی ها را ترک کند. به طور حتم این عده از هواداران همان افرادی هستند که تنها نام استقلال برای آنها مهم است و برای سربلندی این نام سخت می کوشند.

 

اما از میان هواداران استقلال برخی تنها به دنبال حضور مجتبی جباری در جمع آبی پوشان هستند. هوادارانی که به شدت خواهان جباری شماره ۸ یاغی هستند اما این روزها افتخاری مدیر عامل باشگاه این بازیکن را از تیم خط زده است. بدون شک هواداران استقلال تصور نمی کردند جباری به راحتی کنار گذاشته شود، اما آنها با اتفاق رخ داده در نظر دارند با تلخ کردن سکو ها برای افتخاری بابت این موضوع از او انتقام بگیرند. به طور حتم هوادارانی که خواهان جباری هستند روی سکو ها جواب افتخاری را خواهند داد.

 

همچنین برخی هواداران که هنگام حضور منصوریان در استقلال همچنان با ماندن این مربی در جمع آبی پوشان موافق بودند اکنون با رفتن او ناراحت هستند. به این ترتیب در سکو های استقلال نظاره گر افرادی خواهیم بود که همچنان نام منصوریان را به عنوان سرمربی صدا می زنند. آنها قطعا با رفتن منصوریان مخالف بودند و این ناراحتی را بدون شک روی سکو ها به نمایش خواهند گذاشت. هوادارانی که علاقه خاصی به شماره ۱۰ سابق داشتند و با استعفای او اشک ریختند.

 

اما شلوغ ترین قسمت سکو ها را می توان به هواداران فرهاد مجیدی اختصاص داد. بازیکنی که به تنهایی ۴۰ هزار هوادار ناخود آگاه نام او را فریاد می زنند. بدون شک با وجود وینفرد شفر که این مربی هم علاقه خاصی به مجیدی دارد این بار هواداران بیشتری نام مجیدی را برای حضور در استقلال فریاد می زنند. هواداران آبی پوشی که تا نام مجیدی به میان می آید سکو ها را یک دست آبی می کنند. به طور کلی حضور فرهاد مجیدی در استقلال همیشه برای هواداران خوشایند بوده و حتی در این روز ها که شایعه او به عنوان دسیتیار شفر شنیده می شود بیشتر باعث می شود تا هواداران نام او را در سکو ها فریاد بزنند.

 

با این تفاسیر تمامی جنبه های مختلف سکو های استقلالی ها را مورد ارزیابی قرار دادیم و درباره سکو های آبی پوش تنها می توانیم این طور نتیجه بگیریم که در بحث سکو ها هرج و مرج زیادی به پا شده است چرا که عده ای تنها نام استقلال برایشان مهم است و عده ای از هواداران نام منصوریان ،مجیدی و جباری را فریاد می زنند .جدا از اینکه نام افتخاری هم از این قاعده مستثنی نیست .البته نام افتخاری برای تشویق فریاد زده نمی شود، بلکه هواداران استقلال با فریاد های خود درب خروج باشگاه را به این مدیر عامل نشان می دهند .

 

به هر ترتیب شرایط این روز های باشگاه استقلال متفاوت است و چند دستگی را به راحتی می توانیم میان هواداران آبی پوش نظاره گر باشیم .

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.