«ایران» نوشت: در این جنایت که چند روز قبل در یک مغازه لباس‌فروشی واقع در کرج رخ داد، مرد بیمار، مستأجر ۴۰ ساله پدرش را به قتل رساند.

فریدون 42 ساله، پس ازدستگیری به کارآگاهان جنایی استان البرز گفت: رستم مغازه پدرم را اجاره کرده بود و در آنجا لباسشویی هم می‌کرد. روز حادثه یک نیروی درونی به من دستور می‌داد که او را بکشم. به همین خاطر از خواب که بیدار شدم به آشپزخانه رفتم و چاقوی بزرگی را برداشتم. بعد هم به طرف مغازه رستم رفتم و پس از درگیری با چند ضربه چاقو او را به قتل رساندم و از ترس پا به فرار گذاشتم.

متهم همچنین جزئیات تازه‌ای از روز قتل را تشریح کرد.

چند کلاس درس خوانده‌ای؟

دیپلمه هستم.

سابقه کیفری داری؟

نه، ندارم.

متأهل هستی؟

بله اما چند ماهی است که می‌خواهم از همسرم جدا شوم. 2 دختر هم داریم.

چرا قصد جدایی داری؟

علتش را نمی‌دانم ...

چرا دست به جنایت زدی؟

نمی‌دانم. تحت تأثیر توهم بودم و کسی در مغزم فرمان می‌داد که این کار را انجام دهم.

اعتیاد به موادمخدر داری؟

نه، هرگز.

پشیمانی؟

نمی‌دانم!

سرهنگ صفایی رئیس پلیس اداره آگاهی استان البرز نیز در این‌باره گفت: پس از دستگیری متهم و طی بازجویی‌ها متوجه شدیم او زمان ارتکاب قتل سلامت کامل روانی نداشته است. به همین خاطر با دستور بازپرس پرونده، متهم به پزشکی قانونی انتقال یافت. پس ازبررسی‌های دقیق کارشناسی مشخص شد او پیشتر هم به خاطر روان‌پریشی در بیمارستان بستری بوده است. ضمن اینکه به نظر می‌رسد با توجه به مدارک و اسناد موجود، در زمان وقوع قتل نیز قدرت تشخیص و تفکر نداشته است. به همین خاطر با توجه به شرایط روانی‌اش به بیمارستان منتقل شده تا تحقیقات تکمیلی انجام شود.

حسن علایی ثمرین بازپرس شعبه 13 دادسرای کرج هم گفت: هم‌اکنون در مرحله مقدماتی رسیدگی به این پرونده جنایی هستیم و قرار بازداشت متهم صادر شده است. ضمن اینکه او تحت درمان است تا پس ازبررسی‌های نهایی درباره‌اش تصمیم گرفته شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.